KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

British Spitfires and our P-47s will cover us as far as Amsterdam.

Polish translation: Brytyjskie Spitfire'ry i nasze P-47 będą nas osłaniać aż do Amsterdamu.


22:51 Jan 13, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: British Spitfires and our P-47s will cover us as far as Amsterdam.
British Spitfires and our P-47s will cover us as far as Amsterdam.
Ivona
United States
Polish translation:Brytyjskie Spitfire'ry i nasze P-47 będą nas osłaniać aż do Amsterdamu.
Explanation:
Spitfire'ry - nie jestem pewien tej liczby mnogiej
Selected response from:

sHiFtEr
Grading comment
Thanks.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Brytyjskie Spitfire'ry i nasze P-47 będą nas osłaniać aż do Amsterdamu.
sHiFtEr
3Będziemy mieli ochronę brytyjskich Spitfire'ów i naszych pe czterdziestek siódemek aż do AmsterdamuRadek Podolski


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Brytyjskie Spitfire'ry i nasze P-47 będą nas osłaniać aż do Amsterdamu.


Explanation:
Spitfire'ry - nie jestem pewien tej liczby mnogiej

sHiFtEr
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 112
Grading comment
Thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: zostaw w liczbie pojedyńczej - brytyjskie myśliwce Spitfire - i nie ma problemu
5 mins

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Będziemy mieli ochronę brytyjskich Spitfire'ów i naszych pe czterdziestek siódemek aż do Amsterdamu


Explanation:
OR

Będziemy mieli ochronę brytyjskich Spitfire'ów i naszych thunderbolt'ów aż do Amsterdamu

Radek Podolski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1010