KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

Pytanie konkursowe 3/7

Polish translation: (...sposobem oświetlania twarzy...)


09:16 Jan 15, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary / Konkurs
English term or phrase: Pytanie konkursowe 3/7
or moves a camera through an interior so that it enhances one's own personal experience of faces and spaces.

http://www.proz.com/?sp=bb/viewtopic&topic_id=7522&forum_id=...


Termin: 19 bm.
Jacek Krankowski
Polish translation:(...sposobem oświetlania twarzy...)
Explanation:
...czy prowadzenia kamery we wnętrzu, dzięki którym każdy widz na swój sposób może doświadczyć twarzy i przestrzeni.

ciąg dalszy odpowiedzi na poprzednie pytanie
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
jednak najbardziej podobal mi sie fragment o "osobistym odbiorze twarzy i przestrzeni" leffa
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1(...sposobem oświetlania twarzy...)
lim0nka
4tu mi się nie mieścianglista
4czy jazdy kamerą we wnętrzach w taki sposób, że wzmacnia...
leff
4prowadzenia kamery na planie, ktory wzbogaca nasze osobiste doznania
Joanna Carroll
3[...sposobem oświetlenia twarzy] i prowadzenia kamery
Pawel Czernecki


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
czy jazdy kamerą we wnętrzach w taki sposób, że wzmacnia...


Explanation:
...to czyjś osobisty odbiór twarzy i przestrzeni

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
(...sposobem oświetlania twarzy...)


Explanation:
...czy prowadzenia kamery we wnętrzu, dzięki którym każdy widz na swój sposób może doświadczyć twarzy i przestrzeni.

ciąg dalszy odpowiedzi na poprzednie pytanie

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581
Grading comment
jednak najbardziej podobal mi sie fragment o "osobistym odbiorze twarzy i przestrzeni" leffa

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
13 hrs
  -> dziękuję :)

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
[...sposobem oświetlenia twarzy] i prowadzenia kamery


Explanation:
we wnętrzach, który wzbogaca naszą świadomość twarzy i przestrzeni.

Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1049

1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tu mi się nie mieści


Explanation:
[sposób w jaki oświetla twarze] lub najeżdża kamerą/prowadzi kamerę, pozwalając widzowi doświadczyć bliskości przestrzeni i twarzy bohaterów

anglista
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 454

3 days13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prowadzenia kamery na planie, ktory wzbogaca nasze osobiste doznania


Explanation:
na temat osob i przestrzeni.

Joanna Carroll
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1910