KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

I'll call you

Polish translation: sprawdzam


00:17 Mar 26, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: I'll call you
I'll call you

(podczas gry w karty)
Ivona
United States
Polish translation:sprawdzam
Explanation:
trochę zgaduję...

call [games]: To equal the bet of (the preceding bet or bettor) in a poker game.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-26 00:28:20 (GMT)
--------------------------------------------------

Trzykartowy pegaz jest popularną w Starym Świecie grą hazardową, często spotykaną w szulerniach i karczmach [coś jak u nas poker].

Każdy gracz może też zadeklarować Sprawdzenie danego przeciwnika. Kosztuje to potrójną aktualną stawkę. Nie wolno sprawdzać, jeśli każdy z graczy nie miał możliwości dokonania wymiany. Sprawdzany i sprawdzający pokazują jakie mają karty. Ten z nich, który ma słabsze karty, odpada z gry.

http://www.inkluz.pl/inkluz7/pegaz.html
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
Thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +3sprawdzam
lim0nka
5chce zobaczyc twoja karteWill Matter


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
chce zobaczyc twoja karte


Explanation:
+

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-26 00:37:11 (GMT)
--------------------------------------------------

\"calling\" can be used to raise the bet but is also used when all the bets have been placed and no one is willing to raise any further, hence the players must show their cards to determine the actual winner.

Will Matter
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 22

6 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +3
sprawdzam


Explanation:
trochę zgaduję...

call [games]: To equal the bet of (the preceding bet or bettor) in a poker game.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-26 00:28:20 (GMT)
--------------------------------------------------

Trzykartowy pegaz jest popularną w Starym Świecie grą hazardową, często spotykaną w szulerniach i karczmach [coś jak u nas poker].

Każdy gracz może też zadeklarować Sprawdzenie danego przeciwnika. Kosztuje to potrójną aktualną stawkę. Nie wolno sprawdzać, jeśli każdy z graczy nie miał możliwości dokonania wymiany. Sprawdzany i sprawdzający pokazują jakie mają karty. Ten z nich, który ma słabsze karty, odpada z gry.

http://www.inkluz.pl/inkluz7/pegaz.html


    Reference: http://www.yourdictionary.com/ahd/c/c0037600.html
lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581
Grading comment
Thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: i wyjątkowo trafnie - musimy kiedyś zagrać w pokera :-)
2 mins
  -> w pokera grywałam tylko z komputerem i to w dodatku po angielsku, więc nie jestem pewna, jak to się wszystko nazywa; możemy zagrać... na następnym pałłale? ;)

agree  Tomasz Jurewicz
1 hr

agree  Will Matter
1057 days