KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

You smell up the network every time you're on radio.

Polish translation: Za każdym razem, gdy jesteś przy radiu, zapaskudzasz całą sieć.


20:37 Mar 28, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: You smell up the network every time you're on radio.
You smell up the network every time you're on radio. Wise up to yourself!
Ivona
United States
Polish translation:Za każdym razem, gdy jesteś przy radiu, zapaskudzasz całą sieć.
Explanation:
może po prostu tak
Selected response from:

leff
Grading comment
Prosto i ladnie. Dziekuje.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Zapaskudzasz całą sieć, za każdym razem, gdy jesteś w radiu
bartek
4Za każdym razem, gdy jesteś przy radiu, zapaskudzasz całą sieć.
leff
3Za każdym razem, kiedy siedzisz przy radiu,
lim0nka


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Za każdym razem, kiedy siedzisz przy radiu,


Explanation:
...nagadasz głupot.

czy tu znów chodzi o te limeryki?

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-28 20:49:30 (GMT)
--------------------------------------------------

smell up (verb) -
cause to smell bad; fill with a bad smell
Synonyms: stink up, stink out

http://define.ansme.com/words/s/smell_up.html

\'zasmrodzisz sieć\' brzmi trochę dziwnie...
(ale nie wiem, co bardziej pasuje Ci do kontekstu)

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Za każdym razem, gdy jesteś przy radiu, zapaskudzasz całą sieć.


Explanation:
może po prostu tak

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Prosto i ladnie. Dziekuje.

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Zapaskudzasz całą sieć, za każdym razem, gdy jesteś w radiu


Explanation:
Zapaskudzasz całą sieć, za każdym razem, gdy jesteś w radiu. Niech to dotrze do ciebie!

On the radio = w radiu, w programie radiowym

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743