KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

A shuttle service from ship to shore poured men, guns, tanks and supplies in beh

Polish translation: wahadlowe połączenie z okrętu na wybrzeze dostarczało...


21:56 Apr 1, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: A shuttle service from ship to shore poured men, guns, tanks and supplies in beh
Our right flank was threatened. A shuttle service from ship to shore poured men, guns, tanks and supplies in behind us to secure our toehold before dark.
Ivona
United States
Polish translation:wahadlowe połączenie z okrętu na wybrzeze dostarczało...
Explanation:
chodzi o łódź lub kilka łodzi pływających w tę i z powrotem między okrętem a brzegiem
Selected response from:

leff
Grading comment
Zostane przy z wyklym p olaczeniu - bo to "wahadlowe" brzmi mi zbyt sztucznie. Chodzi o cos (lodz tak jak podales lubo cos innego - nie jest to jasne - nie wynka ze sceny) co wlasnie dostarcza w te i z powrotem...
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wahadlowe połączenie z okrętu na wybrzeze dostarczało...
leff
3Ivono, wybacz,
Agnieszka Hayward


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Ivono, wybacz,


Explanation:
ale, żeby tłumaczyć filmy, trzeba mieć ikrę, a co najmniej słownik....
Przestań nas bombardować pytaniami świadczącymi o Twoim...hm... lenistwie.
pozdrawiam
-AG-

Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 680

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wahadlowe połączenie z okrętu na wybrzeze dostarczało...


Explanation:
chodzi o łódź lub kilka łodzi pływających w tę i z powrotem między okrętem a brzegiem

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Zostane przy z wyklym p olaczeniu - bo to "wahadlowe" brzmi mi zbyt sztucznie. Chodzi o cos (lodz tak jak podales lubo cos innego - nie jest to jasne - nie wynka ze sceny) co wlasnie dostarcza w te i z powrotem...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
6 hrs