KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

stoner laugh

Polish translation: chichot palacza trawki lub: śmiech/chichot napalonego


12:00 May 21, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: stoner laugh
everyday spoken language
Michał Madaliński
Polish translation:chichot palacza trawki lub: śmiech/chichot napalonego
Explanation:
O palących marihuanę mówi się raczej, że się napalili, niż naćpali. Naćpać można się raczej heroiny, koki itp. twardych narkotyków
Selected response from:

bej
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5chichot palacza trawki lub: śmiech/chichot napalonegobej
4specyficzny smiech osob odurzonych narkotykami
MonikaSojka
3narkotyczny śmiechPrzemysław Szkodziński


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
specyficzny smiech osob odurzonych narkotykami


Explanation:
chociaz 'stoner' odnosi sie glownie do ludzi, palacych marihuane.

A moze 'nacpany smiech' lub 'smiech nacpanego'?

MonikaSojka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 714

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
narkotyczny śmiech


Explanation:
propozycja

Przemysław Szkodziński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 382

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
chichot palacza trawki lub: śmiech/chichot napalonego


Explanation:
O palących marihuanę mówi się raczej, że się napalili, niż naćpali. Naćpać można się raczej heroiny, koki itp. twardych narkotyków

bej
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 174