KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

pytanie konkursowe X/3

Polish translation: X/3


00:12 May 23, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: pytanie konkursowe X/3
It was this peculiarly familiar wash of feeling that must have altogether swamped the terror and bewilderment that anyone would expect to experience at the sight of their dead mother walking up Crouch Hill.

Odpowiedzi na pytania konkursowe będą oceniane na bieżąco, ale po upływie nie mniej niż 72 godzin.

Całość tekstu do tłumaczenia (fragment opowiadania Willa Selfa 'The North London Book of the Dead') znajdziecie na:
http://www.proz.com/?sp=bb/viewtopic&topic_id=11184&forum_id...
Kasia Trzcińska-Draper
Polish translation:X/3
Explanation:
To chyba wlasnie to przedziwne wrazenie swojskosci calkiem wyparlo uczucie przerazenia i oszolomienia, ktorych kazdy ma prawo doznac na widok swej zmarlej matki idacej ulica Crouch Hill.
Selected response from:

Joanna Carroll
United Kingdom
Grading comment
'przedziwne wrażenie swojskości' Joanny wygrywa :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1X/3
Joanna Carroll
4To właśnie ta dziwnie znajoma fala uczuć musiała ...
leff
3X/3
lim0nka


  

Answers


17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
X/3


Explanation:
Zalała mnie ta dziwnie znajoma fala uczuć, które całkowicie stłumiły przerażenie i dezorientację, jakich każdy by doświadczył, zobaczywszy własną martwą matkę idącą po Crouch Hill.

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
To właśnie ta dziwnie znajoma fala uczuć musiała ...


Explanation:
... całkowicie zagłuszyć zgrozę i zdumienie, jakich można by oczekiwać u kogoś, kto widzi swą zmarłą matkę podchodzącą do Crouch Hill.


leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

1 day11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
X/3


Explanation:
To chyba wlasnie to przedziwne wrazenie swojskosci calkiem wyparlo uczucie przerazenia i oszolomienia, ktorych kazdy ma prawo doznac na widok swej zmarlej matki idacej ulica Crouch Hill.

Joanna Carroll
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1910
Grading comment
'przedziwne wrażenie swojskości' Joanny wygrywa :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  GingerR
8 hrs