KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

pytanie konkursowe X/8

Polish translation: Jest w porządku, jedynym problemem jest brak


00:19 May 28, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: pytanie konkursowe X/8
‘It’s OK, it’s a drag not being able to get to the tube, but the buses are fairly regular. There’s quite a few good shops in the parade and someone’s just opened up a real deli. Want some halva?’


Odpowiedzi na pytania konkursowe będą oceniane na bieżąco, ale po upływie nie mniej niż 72 godzin :)

Całość tekstu do tłumaczenia (fragment opowiadania 'The North London Book of the Dead' autorstwa Willa Selfa) znajdziecie na:
http://www.proz.com/?sp=bb/viewtopic&topic_id=11184&forum_id...
Kasia Trzcińska-Draper
Polish translation:Jest w porządku, jedynym problemem jest brak
Explanation:
metra ale autobusy jeżdżą dosyć regularnie. Jest tu kilka dobrych sklepów a ktoś dopiero co otworzył prawdziwe delikatesy. Chcesz trochę chałwy?
Selected response from:

Anna Bittner
Grading comment
Wstawiłabym tu i ówdzie przecinek, ale poza tym "jest w porządku" :) Gratuluję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1- Jest OK. Pewną niedogodnością jest brak dostępu ...
leff
4X/8
Joanna Carroll
4Jest w porządku, jedynym problemem jest brak
Anna Bittner
4X/8
lim0nka
4Jest o.k.Ensor
3Jest całkiem nieźlemelaina


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Jest o.k.


Explanation:
to fatalnie, ze nie mozemy sie dostac do metra, ale autobusy kursuja raczej regularnie. Na tej ulicy jest kilka niezlych sklepow a niedawno ktos nawet otworzyl prawdziwe delikatesy. Masz ochote na halwe?

Ensor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1056

35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
- Jest OK. Pewną niedogodnością jest brak dostępu ...


Explanation:
...do metra, ale autobusy jeżdżą dosyć regularnie. Jest tu kilka niezłych sklepów przy deptaku, a ktoś właśnie otworzył prawdziwe delikatesy. Chcesz trochę chałwy?

xxxxxxxx

Trochę głupio mi odpowiadać na takie literackie pytania po tym, jak na Forum wylałaś mi na głowę wiadro zimnej wody. Ale co mi tam. To że inni nie uznają drzemiącego we mnie talentu nie oznacza, że mam się nim nie chwalić. Aż taki skromny to ja nie jestem :-P

A cały ten powyższy komentarz służy oczywiście wyłącznie jednemu celowi - maksymalnemu zwiększeniu objętości mojej odpowiedzi, bo jednak czwarte pytanie dowiodło, że moja koncepcja oceniania przez Ciebie pytań 'na wagę' nie była tak całkiem głupia. :-)

Jak więc widzisz, w ogóle nie pyskuję Szanownej Organizatorce, a wręcz przeciwnie, dokonuję życzliwej analizy Twoich światłych decyzji.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Przemysław Szkodziński
10 hrs
  -> O! Dzięki. :-) Od razu poznać konesera

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
X/8


Explanation:
- Ujdzie. Męczy mnie, że nie mogę korzystać z metra, ale autobusy jeżdżą dość regularnie. Jest tu kilka dobrych sklepów i ktoś właśnie otworzył prawdziwe delikatesy. Chcesz chałwy?

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Jest w porządku, jedynym problemem jest brak


Explanation:
metra ale autobusy jeżdżą dosyć regularnie. Jest tu kilka dobrych sklepów a ktoś dopiero co otworzył prawdziwe delikatesy. Chcesz trochę chałwy?

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 544
Grading comment
Wstawiłabym tu i ówdzie przecinek, ale poza tym "jest w porządku" :) Gratuluję!

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Jest całkiem nieźle


Explanation:
Jest całkiem nieźle, chociaż to istna mordęga nie móc wziąć metra. Dobrze, że chociaż autobusy jeżdżą w miarę regularnie. W tym ciągu jest kilka całkiem dobrych sklepów i właśnie otwarto prawdziwą deli. Chce chałwy?

melaina
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
X/8


Explanation:
- Zle nie jest, chociaz brak dostepu do metra jest uciazliwy, ale autobusy jezdza dosc regularnie. Jest tu sporo dobrych sklepow I niedawno otworzyli swietne delikatesy. Chcesz chalwy?

Joanna Carroll
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1910