KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

job placement

Polish translation: Stanowisko, posada, dawac zatrudnienie


05:04 Jul 7, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: job placement
agencja znajduje prace i umieszcza bezrobothych na takim wlasnie job placement. Jak to nazwac?

Dziekuje
Lota
Lota
United States
Polish translation:Stanowisko, posada, dawac zatrudnienie
Explanation:
Nie ma chyba doslownego odpowiednika w polskim - ale mozna uzyc jedno z powyzszych rozwiazan, chodzi o umieszczanie ludzi na stanowiskach, dawanie zatrudnienia.
Selected response from:

Kasia Marshall
Grading comment
THank you.
Lota

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2pośrednictwo pracyamat
5 +1Stanowisko, posada, dawac zatrudnienieKasia Marshall


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
pośrednictwo pracy


Explanation:
Sł. handlowy A-P

amat
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 869

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lucyna Długołęcka
1 hr

agree  Anna Bittner
2 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Stanowisko, posada, dawac zatrudnienie


Explanation:
Nie ma chyba doslownego odpowiednika w polskim - ale mozna uzyc jedno z powyzszych rozwiazan, chodzi o umieszczanie ludzi na stanowiskach, dawanie zatrudnienia.

Kasia Marshall
PRO pts in pair: 18
Grading comment
THank you.
Lota

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Odiss: posada
6 hrs