KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

job leads

Polish translation: informacje pomocne przy poszukiwaniu pracy, informacje o potencjalnych pracodawcach


05:57 Jul 7, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: job leads
czyli drogi prowadzace do znalezienia pracy...
Lota
United States
Polish translation:informacje pomocne przy poszukiwaniu pracy, informacje o potencjalnych pracodawcach
Explanation:
To moga byc np. adresy firm w ktorych szukasz zatrudnienia.
Selected response from:

Kasia Marshall
Grading comment
Thank you!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1informacje pomocne przy poszukiwaniu pracy, informacje o potencjalnych pracodawcachKasia Marshall
3 +1sposób na zatrudnienie
Maciej Andrzejczak
3wskazowki jak znalezc prace / porady w znalezieniu pracyEnsor


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
sposób na zatrudnienie


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-07 06:34:43 (GMT)
--------------------------------------------------

no bo raczej nie \'ścieżka kariery\'...

Oczywiście można przedsiębiorczość rozważać w kategoriach rzemiosła, drobnych sklepików i jadłodajni. Taka też jest potrzebna. Ale nie jako sposób na zatrudnienie połowy Polaków, gdy produktem rozwiniętych gospodarek stają się towary bardzo wysoko przetworzone.
www.tnf.pl/ index_2.php?
show=pokaz_art_old&art=24_05_2001 - 53k

Zbyt często działy personalne przeglądają nadesłane resume w poszukiwaniu skrótów uznanych przez dział IT za pożądane. Łatwo wówczas „przedobrzyć” wymagając by kandydaci mieli określone certyfikaty, które w żaden sposób nie będą pokrywały się z odpowiadającym im doświadczeniem zdobytym w praktyce. To nie jest dobry sposób na zatrudnienie pracowników.
www.gazeta-it.pl/archiwum/21/certyfikaty.html
==========================


Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4026

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hadraadae
34 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wskazowki jak znalezc prace / porady w znalezieniu pracy


Explanation:
propozycja

Ensor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1056

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
informacje pomocne przy poszukiwaniu pracy, informacje o potencjalnych pracodawcach


Explanation:
To moga byc np. adresy firm w ktorych szukasz zatrudnienia.

Kasia Marshall
PRO pts in pair: 18
Grading comment
Thank you!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Carroll: dokladnie tak
11 hrs