KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

Family and Community services

Polish translation: spolecznosc / srodowisko / spolecznosc lokalna


00:54 Nov 2, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: Family and Community services
chodzi mi o "community". Jest to naglowek i oferowane sa rozne uslugi dla rodzin w danych okolicach (communities).

Thank you.
Lota
Lota
United States
Polish translation:spolecznosc / srodowisko / spolecznosc lokalna
Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2003-11-02 01:11:54 GMT)
--------------------------------------------------

uslugi rodzinne i srodowiskowe / uslugi dla rodziny i spolecznosci (lokalnej)
Selected response from:

Ensor
Grading comment
Thank you so much.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1sprawy rodzinne i socjalne / społeczne
bartek
5usługi na rzecz rodziny i społeczności loklanejjjk
4spolecznosc / srodowisko / spolecznosc lokalnaEnsor


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
family and community services
spolecznosc / srodowisko / spolecznosc lokalna


Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2003-11-02 01:11:54 GMT)
--------------------------------------------------

uslugi rodzinne i srodowiskowe / uslugi dla rodziny i spolecznosci (lokalnej)

Ensor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1056
Grading comment
Thank you so much.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
usługi na rzecz rodziny i społeczności loklanej


Explanation:
Albo np. "Rodzinne i gminne centrum usługowe"

jjk
Poland
PRO pts in pair: 209

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
family and community services
sprawy rodzinne i socjalne / społeczne


Explanation:
Jest to nazwa wywodząca sie od Ministerstwa Spraw Rodzinnych i Socjalnych (Department of Family and Community Services). Ale i tak kontekst powie Ci, co wykorzystać :-)

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxewa_markiewi
4 mins

neutral  Ensor: Rzuc okiem na wyjasnienie Loty. Wyraznie chodzi tu o 'uslugi' a nie o 'sprawy', i z Ministerstwem tez to chyba ma niewiele wspolnego.
13 hrs