KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

Pytanie konkursowe XV-2

Polish translation: i ja, i ja!


16:19 Nov 5, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: Pytanie konkursowe XV-2
Jesień

1.
flower of the harvest moon?
it only looks that way
a cotton field

2.
a strange flower
for birds and butterflies
the autumn sky

Jak zwykle punkty za formę 5-7-5 lub 7-9-7
W pierwszym pytaniu zadziwiająco łatwo było...
O autora tym razem nie pytam.
Jutro częściowe przejaśnienia, a pojutrze opuszczamy ten teren.
PAS
Polish translation:i ja, i ja!
Explanation:
1.
Złudzeniem tylko
Dojrzały kwiat księżyca
Pole bawełny
2.
Dziwnym jest kwiatem
Dla ptaków i motyli
Jesienne niebo
Selected response from:

Katarzyna Chmiel
Poland
Grading comment
Kudoz za największą liczbę punktów w tym etapie (5).

P.A.S.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5haikukazia
5to i ja
leff
4hop-sa
Magda Dziadosz
3 +1raz kozie smierc...
Himawari
3lepiej późno niż wcalekrzyna
3to i ja zadebiutuję :)
Aye
3i ja, i ja!
Katarzyna Chmiel
2moje próby
Anna Bittner
1XV-2
Wit
1XV-2
lim0nka


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
moje próby


Explanation:
1.
księżycowy kwiat?
to jesienne złudzenie
pole bawełny

2.
ten niezwykły kwiat
dla ptaków i motyli
tworzy jesienne niebo

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 544

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
pytanie konkursowe xv-2
to i ja


Explanation:
1.
Kwiat księżycowej pełni?
To tylko wygląda w ten sposób
Bo to pole bawełny

2.
Dziwaczny kwiatek
Dla motyli i ptaków
Jesienne niebo

===
Po co skromność
Poziom pewności duży
Aby się wyróżnić
:-)

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

2 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
pytanie konkursowe xv-2
XV-2


Explanation:
jeszcze raz, obydwa wierszyki i w jednej obowiązującej wersji, żeby było łatwiej
poprzednią odpowiedź zamykam, żeby nie robić bałaganu...
wybacz debiutantce, w dodatku mocno niewyspanej :(

1.
kwiat księżycowej pełni?
chyba coś nam się pomyliło
bo to pole bawełny

2.
nam kwiat jesieni
a ptakom i motylom
burzowe niebo

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
to i ja zadebiutuję :)


Explanation:
1.
I księżycowy kwiat
I spojrzenia piękny blask
I bawełny ląd

2.
Ten nieznany kwiat
Dar motylom i ptakom
Jesienne niebo

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-06 18:18:01 (GMT)
--------------------------------------------------

ad.1) mała poprawka:
I księzyca kwiat?... (nie księżycowy) :)

Aye
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 196

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
pytanie konkursowe xv-2
raz kozie smierc...


Explanation:
Księżyc w pełni zakwitł?
To tylko wzrok plata nam figle
Pole kwiatów bawełny

Dziwny ten kwiat
dla ptaków i motyli
jesienne niebo

Himawari
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 580

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ensor: kono shi wa chotto tsumaranai ka naa.., washino koto o wasurenai de; peechan.
11 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pytanie konkursowe xv-2
hop-sa


Explanation:
1.
Kwiat równonocy?
może tylko złudzeniem
pole bawełny

2.
Dziwaczność kwiatu
da ptakom i motylom
niebo jesienią

:)
Magda

Magda Dziadosz
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1545

5 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
pytanie konkursowe xv-2
XV-2


Explanation:
Księżycowe kwiaty?
A po chwili już tylko:
Pole bawełny

Dziwny to kwiat
Dla ptaków i motyli
Jesienne niebo.



Wit
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 512

17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lepiej późno niż wcale


Explanation:
1.
w kwiat księżycowej pełni
w naszych oczach się przebrało
jasne pole bawełny
2.
dziwny to kwiat
dla ptaków i motyli
jesienne niebo

krzyna
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 251

20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
haiku


Explanation:
niczym dojrzały kwiat
jesiennego księżyca
pole bawełny

przedziwnym kwiatem
dla ptaków i motyli
to jesienne niebo

:D

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-06 14:06:45 (GMT)
--------------------------------------------------

lubię czarne nasycone i pełne po brzegi

kazia
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 26

1 day15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pytanie konkursowe xv-2
i ja, i ja!


Explanation:
1.
Złudzeniem tylko
Dojrzały kwiat księżyca
Pole bawełny
2.
Dziwnym jest kwiatem
Dla ptaków i motyli
Jesienne niebo

Katarzyna Chmiel
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 207
Grading comment
Kudoz za największą liczbę punktów w tym etapie (5).

P.A.S.




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (1): Magda Dziadosz