KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

The testimonies also serve as a basis for interactive educational materials

Polish translation: Te wyznania / świadectwa są równiez podstawą interaktywnych materiałów edukacyjnych


18:44 Jan 14, 2004
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: The testimonies also serve as a basis for interactive educational materials
The testimonies also serve
as a basis for interactive educational materials and videos including the German-language CD-ROM used by students throughout Germany.
Ivona
United States
Polish translation:Te wyznania / świadectwa są równiez podstawą interaktywnych materiałów edukacyjnych
Explanation:
i filmów video, włączając w to płytę CD-ROM w języku niemieckim, z której korzystają studenci w całych Niemczech


UWAGA - świadectwa lub wyznania. Sama ocenisz jaki charakter ma ten materiał i wybierzesz :-)
Selected response from:

bartek
Grading comment
Thank you!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Wyznania służą także jako baza / stanowią bazę interaktywnych
Anna Bittner
4Te wyznania tworzą bazę interaktywnych materiałów
Andrzej Lejman
4Te wyznania / świadectwa są równiez podstawą interaktywnych materiałów edukacyjnych
bartek


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
the testimonies also serve as a basis for interactive educational materials
Te wyznania / świadectwa są równiez podstawą interaktywnych materiałów edukacyjnych


Explanation:
i filmów video, włączając w to płytę CD-ROM w języku niemieckim, z której korzystają studenci w całych Niemczech


UWAGA - świadectwa lub wyznania. Sama ocenisz jaki charakter ma ten materiał i wybierzesz :-)

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
Thank you!

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Te wyznania tworzą bazę interaktywnych materiałów


Explanation:
edukacyjnych i nagrań wideo, ...

...stanowią bazę...


... są bazą ...

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Wyznania służą także jako baza / stanowią bazę interaktywnych


Explanation:
materiałów edukacyjnych

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 544

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lim0nka
20 mins
  -> takk, takk!