KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

gristly cartilage

Polish translation: chrzeszczace / chrupiace / chrupliwe chrzastki


20:05 Jan 14, 2004
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: gristly cartilage
She's got great legs too... Really gristly cartilage.

Osobnik z innej planety o Ziemiance. :)
lim0nka
United Kingdom
Polish translation:chrzeszczace / chrupiace / chrupliwe chrzastki
Explanation:
cos takiego?
Selected response from:

Ensor
Grading comment
Dzięki. Do sit-comu idealne. :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4chrząstkowato chrzęstne / tkanka chrzęstna pełna chrząstek
bartek
4całe z chrząstki/jedna chrząstka
Gregor
3chrzeszczace / chrupiace / chrupliwe chrzastkiEnsor


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
chrząstkowato chrzęstne / tkanka chrzęstna pełna chrząstek


Explanation:
:-)))

sama chrząstkowatość
chrząstka na chrząstce

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2004-01-14 20:16:35 GMT)
--------------------------------------------------

Żyłowata tkanka chrząstna

Pierwsze wersje - Kościuszko
Ostatnia - Oxford

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
całe z chrząstki/jedna chrząstka


Explanation:
(I) nogi też ma niezłe (smakowite?)...całe z chrząstki



Gregor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 347

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
chrzeszczace / chrupiace / chrupliwe chrzastki


Explanation:
cos takiego?

Ensor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1056
Grading comment
Dzięki. Do sit-comu idealne. :)