KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

up to you to deliver

Polish translation: od ciebie zależy


21:04 Jan 15, 2004
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: up to you to deliver
Now it’s up to you
to help deliver that message
Ivona
United States
Polish translation:od ciebie zależy
Explanation:
czy pomożesz dostarczyć / przekazać wiadomość
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
Thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2od ciebie zależy
lim0nka
4 +1do ciebie należy dostarczenie
leff
4wy macie pomóc
bartek
3jesteś odpowiedzialny za przekazanie
Agnieszka Hayward


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
od ciebie zależy


Explanation:
czy pomożesz dostarczyć / przekazać wiadomość

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581
Grading comment
Thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski
25 mins

agree  joannap
34 mins

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wy macie pomóc


Explanation:
w przekazywaniu tego przesłania

na was spoczywa obowiązek pomocy w przekazaniu tego przesłania

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
do ciebie należy dostarczenie


Explanation:
a w tekście 'pomoc w dostarczeniu'

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aleksandra Brewer
2 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
jesteś odpowiedzialny za przekazanie


Explanation:
Oczywiście, w zależności do kogo mówią, będzie:
jesteś odpowiedzialny/a
jesteście odpowiedzialni/e
są państwo odpowiedzialni

Jeżeli to "message" w sensie "Powiedz Krysi, że ją kocham", to będzie "wiadomość".

Jeżeli w sensie "Wróg na czwartej", to "komunikat".

Jeżeli "holocaust był tragedią" to "przesłanie".

I odpowiednio:
"przekazanie",
"doręczenie/ przekazanie",
"zakomunikowanie".



--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-15 22:19:02 (GMT)
--------------------------------------------------

lub \"teraz już twoim zadaniem jest...\"

Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 680