KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

represents a profound journey

Polish translation: stanowi podróż w głąb serca


19:50 Jan 17, 2004
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: represents a profound journey
This film represents
a profound journey to the heart of a unique man and as it turned out, to my own.
Ivona
United States
Polish translation:stanowi podróż w głąb serca
Explanation:
'dogłębna', 'głęboka' czy 'gruntowna' na 'profound' mi tu nijak nie brzmi,
jeżeli nie chcesz tego pomijać, to może 'ciekawa', 'obfitująca w informacje', ale ja bym to opuściła

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2004-01-17 20:12:02 GMT)
--------------------------------------------------

jeszcze inaczej:
jest zapisem ciekawej podróży w głąb serca...

--------------------------------------------------
Note added at 50 mins (2004-01-17 20:40:46 GMT)
--------------------------------------------------

no tak, co \'ciekawej\' miało być w nawiasie
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
I liked very much -jest zapisem -. Thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1opisuje podróż w głębie
Pawel Czernecki
3 +1stanowi podróż w głąb serca
lim0nka


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
opisuje podróż w głębie


Explanation:
Film opisuje podróż w głębie serca wyjątkowego człowieka ...

Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1049

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  kterelak: w głąb serca
28 mins
  -> racja!

20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
stanowi podróż w głąb serca


Explanation:
'dogłębna', 'głęboka' czy 'gruntowna' na 'profound' mi tu nijak nie brzmi,
jeżeli nie chcesz tego pomijać, to może 'ciekawa', 'obfitująca w informacje', ale ja bym to opuściła

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2004-01-17 20:12:02 GMT)
--------------------------------------------------

jeszcze inaczej:
jest zapisem ciekawej podróży w głąb serca...

--------------------------------------------------
Note added at 50 mins (2004-01-17 20:40:46 GMT)
--------------------------------------------------

no tak, co \'ciekawej\' miało być w nawiasie

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581
Grading comment
I liked very much -jest zapisem -. Thank you.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pawel Czernecki: jest zapisem podróży! (ale skąd wiesz, że ta podróż jest ciekawa)?
21 mins
  -> zdaje się, że to zajawka filmu albo informacje na okładce ;)