KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

Pytanie konkursowe XVII/9

Polish translation: 17/9


21:37 Jan 21, 2004
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: Pytanie konkursowe XVII/9
Their scent, damp and sweet, reminded me of all the best things I had come to know in life.
Katarzyna Chmiel
Poland
Polish translation:17/9
Explanation:
Ich zapach, wilgotny i słodki, przywiódł wspomnienia najlepszych chwil, jakich w życiu zaznałem.
Selected response from:

*eva*
United Kingdom
Grading comment
Precyzja i styl.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4XVII/9Hanna Stochnialek
4odpowiedź XVII/9
leff
317/9
*eva*
3XVII/9
Agnieszka Hayward
3XVII/9
lim0nka


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pytanie konkursowe xvii/9
XVII/9


Explanation:
Ich woń - wilgotna i słodka - przywodziła na myśl wszystkie najlepsze rzeczy, jakich doświadczyłem w życiu.

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581

20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pytanie konkursowe xvii/9
17/9


Explanation:
Ich zapach, wilgotny i słodki, przywiódł wspomnienia najlepszych chwil, jakich w życiu zaznałem.

*eva*
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1113
Grading comment
Precyzja i styl.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pytanie konkursowe xvii/9
odpowiedź XVII/9


Explanation:
Ich woń, wilgotna i słodka, przypomniała mi wszystko co w mym życiu poznałem najlepszego.


leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
XVII/9


Explanation:
Ich zapach, wilgotny i słodki, przywołał we mnie wspomnienie wszystkiego tego, co było w moim życiu najlepsze.

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-22 01:09:10 (GMT)
--------------------------------------------------

albo bardziej odjechanie:

...przywiódł mi na myśl wspomnienie....

Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 680

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
XVII/9


Explanation:
Ich zapach, wilgotny i slodki, przywiodl mi wspomnienia najlepszych reczy, jakich w zyciu zaznalem.

Hanna Stochnialek
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 196