KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

recall

Polish translation: akcja serwisowa


13:34 May 24, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: recall
Recall or service actions are not restricted by warrranty.
damiana
Polish translation:akcja serwisowa
Explanation:
wezwanie posiadaczy określonego modelu do serwisu celem dokonania bezpłatnej naprawy/usunięcia usterki powstałej z winy producenta

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2005-05-24 13:41:25 GMT)
--------------------------------------------------

autoswiat.redakcja.pl/archiwum/ artykul.asp?Artykul=2393&Strona=10

motoryzacja.interia.pl/news?minf=622444& t=TWVyY2VkZXMgcmF0dWplIHR3YXJ6IQ== -

flota.com.pl/ modules.php?name=News&file=print&sid=435 -
Selected response from:

petrolhead
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5akcja serwisowa
petrolhead
3 +1wycofanie z rynku
Adam Lankamer


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
wycofanie z rynku


Explanation:
IMHO

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 248

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  petrolhead: z całym szacunkiem, to tylko wezwanie do serwisu celem usunięcia usterki /// W kontekście pojazdów to jest prawie jednoznaczne.
3 mins
  -> to zależy od kontekstu

agree  maggers: recall moze w tym kontekscie jak najbardziej oznaczac wycofanie ze sprzedazy, np. w wyniku stwierdzenia usterki w calej serii samochodow
5 hrs

agree  Slavianka
23 hrs

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
akcja serwisowa


Explanation:
wezwanie posiadaczy określonego modelu do serwisu celem dokonania bezpłatnej naprawy/usunięcia usterki powstałej z winy producenta

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2005-05-24 13:41:25 GMT)
--------------------------------------------------

autoswiat.redakcja.pl/archiwum/ artykul.asp?Artykul=2393&Strona=10

motoryzacja.interia.pl/news?minf=622444& t=TWVyY2VkZXMgcmF0dWplIHR3YXJ6IQ== -

flota.com.pl/ modules.php?name=News&file=print&sid=435 -

petrolhead
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 2315
Grading comment
Dziękuję.