KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

wheelplan: 2-axle-rigid body

Polish translation: dwie osie - sztywne nadwozie


22:07 Jun 14, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: wheelplan: 2-axle-rigid body
term coming from a UK car Registration Certificate
asiaZ
Polish translation:dwie osie - sztywne nadwozie
Explanation:
była ostra dyskusja, czy jest to nadwozie po prostu sztywne, czy "nie przegubowe". Jest to kategoria rejestracyjna, więc może jednak to drugie (credit dla petrolheada): wtedy może dwie osie równoległe?. Duzo linków do vintage cars, wiec pewnie etymologia od ramy
Selected response from:

A.G.
Grading comment
dzieki
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Układ osi: dwie sie, sztywne nadwozie.
Kulecki
4dwie osie - sztywne nadwozieA.G.


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dwie osie - sztywne nadwozie


Explanation:
była ostra dyskusja, czy jest to nadwozie po prostu sztywne, czy "nie przegubowe". Jest to kategoria rejestracyjna, więc może jednak to drugie (credit dla petrolheada): wtedy może dwie osie równoległe?. Duzo linków do vintage cars, wiec pewnie etymologia od ramy

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 738
Grading comment
dzieki

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Układ osi: dwie sie, sztywne nadwozie.


Explanation:
Znaczy, bez przegubów.

Kulecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12