KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

crankshaft machining

Polish translation: obróbka skrawaniem wału korbowego


17:14 Jun 17, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: crankshaft machining
Jedna z części samochodu. Wyliczanka. Chodzi mi o znaczenie 'machining' w tym kontekście.
grzes
United States
Polish translation:obróbka skrawaniem wału korbowego
Explanation:
Tłumaczenie na podstawie słownika NT.

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2005-06-17 17:20:50 GMT)
--------------------------------------------------

Bardzo często w zestawieniu z odnawianiem wału korbowego np.:
Crankshaft machining and reconditioning. The services available
for crankshaft repairs.
Selected response from:

DarekS
Grading comment
doceniam refleks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4szlifowanie wału korbowego
maciejm
3obróbka mechaniczna wału korbowegorobwoj
2regeneracja wału korbowego
Kulecki
2obróbka skrawaniem wału korbowego
DarekS


Discussion entries: 3





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
obróbka skrawaniem wału korbowego


Explanation:
Tłumaczenie na podstawie słownika NT.

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2005-06-17 17:20:50 GMT)
--------------------------------------------------

Bardzo często w zestawieniu z odnawianiem wału korbowego np.:
Crankshaft machining and reconditioning. The services available
for crankshaft repairs.

DarekS
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 97
Grading comment
doceniam refleks

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
szlifowanie wału korbowego


Explanation:
Auto Szlif - regeneracja silnika, szlifowanie wału korbowego, cylindra, regeneracja
korbowodu, honowanie cylindra, planowanie głowicy.


Tak się na tę operację mówi i nie ma co udziwniać.
M


    Reference: http://www.autoszlif.com.pl/
maciejm
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 281

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
obróbka mechaniczna wału korbowego


Explanation:
Obejmuje szlifowanie, toczenie oraz inne rodzaje obróbki mechanicznej bez cieplnej i plastycznej

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 23 mins (2005-06-17 19:38:20 GMT)
--------------------------------------------------

Prawdziwe znaczenie zależy od narodowości i profesji piszącego tekst źródłowy.

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 343

2 days14 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
regeneracja wału korbowego


Explanation:
Tak wnioskuję z dyskusji przedpisców. A co to jest i po co - chyba każdy wie.

Kulecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12