KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

camshaft and its sprocket

Polish translation: wałek rozrządu z kołem zębatym


15:10 Jun 21, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / engine components and parts
English term or phrase: camshaft and its sprocket
Engine specs
Paweł Maria Zwoliński
Polish translation:wałek rozrządu z kołem zębatym
Explanation:
kołem współpracującym z łańcuchem rozrządu

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2005-06-21 15:17:35 GMT)
--------------------------------------------------

\"B07, -, Zamontować koło zębate wałka rozrządu (nr21) ustawić cechę na godz. 11.00.
UWAGA! Gwint śruby mocującej koło zębate (nr 21) należy: ...\"
www.car-car.pl/pl/chrysler.html

\"... KOŁO ZĘBATE WAŁKA ROZRZĄDU GEAR-CAMSHAFT Samochód: Daewoo Model: LANOS Nr katalogowy: 9504 Pozycja na rysunku: 6...\"
www.czescisamochodowe.com/sklep/ produkty.html?id_sam=1&id_mod=24&id_grupa=590&id_podgrupa=4447

Selected response from:

petrolhead
Poland
Grading comment
Dzięx za link
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5wałek rozrządu z kołem zębatym
petrolhead
4wał rozrządu z kołem zębatym łańcuchowymA.G.
3wałek rozrządu i jego koło łańcuchowerobwoj


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wałek rozrządu i jego koło łańcuchowe


Explanation:
stara konstrukcja, mało już tera łańcuchów (rozrządu)

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 343

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
wałek rozrządu z kołem zębatym


Explanation:
kołem współpracującym z łańcuchem rozrządu

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2005-06-21 15:17:35 GMT)
--------------------------------------------------

\"B07, -, Zamontować koło zębate wałka rozrządu (nr21) ustawić cechę na godz. 11.00.
UWAGA! Gwint śruby mocującej koło zębate (nr 21) należy: ...\"
www.car-car.pl/pl/chrysler.html

\"... KOŁO ZĘBATE WAŁKA ROZRZĄDU GEAR-CAMSHAFT Samochód: Daewoo Model: LANOS Nr katalogowy: 9504 Pozycja na rysunku: 6...\"
www.czescisamochodowe.com/sklep/ produkty.html?id_sam=1&id_mod=24&id_grupa=590&id_podgrupa=4447



petrolhead
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 2315
Grading comment
Dzięx za link

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wał rozrządu z kołem zębatym łańcuchowym


Explanation:
Jesli juz to cyzelować.
.. Za pomocą uniwersalnego ściągacza o dwóch zaczepach ściągnąć koło zębate łańcuchowe z wału korbowego (rys. D.38). ...
nitro123.w.interia.pl/essie13/silnik.htm - 55k - Wynik uzupełniający - Kopia - Podobne strony

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 33 mins (2005-06-21 17:44:36 GMT)
--------------------------------------------------

wałek

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 738