KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

motor generator no 1

Polish translation: generator nr 1


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:motor generator no 1
Polish translation:generator nr 1
Entered by: Izabella Kraus

20:15 Jun 21, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: motor generator no 1
Jest to rozwinięcie skrótu z listy skrótów, dlatego nie ma żadnego kontekstu. Jest na tej liście MG1 i MG2, czyli motor generator nr 1 i motor generator nr 2. Chodzi o niewielki samochód osobowy.
Izabella Kraus
prądnica / generator
Explanation:
Wiem, wiem, że prądnice ustąpiły miejsca alternatorom, ale w konteksćie napędu hybrydowego prądnica zdecydowanie występuje:

"Pod maską Toyoty jest układ równoległy. Silniki benzynowy i elektryczny (oraz prądnica jako oddzielne urządzenie) są połączone za pośrednictwem przekładni planetarnej. Pracują niezależnie od siebie i z różnymi prędkościami obrotowymi..."
http://www.auto.mpp.pl/sekcje.htm?s=4&nrmag=90895d385d&stron...


Jeżeli nie da sie rozstrzygnąć, może "generator" byłby bezpieczniejszy :-)
Selected response from:

petrolhead
Poland
Grading comment
Wyjaśniło się wszystko. Chodzi faktycznie o Priusa i ma być generator nr 1 i 2. Pozdrawiam,
Iza
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3przekładnia 1Morientes
3prądnica / generator
petrolhead
3agregat prądotwórczy nr 2
DarekS


Discussion entries: 8





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
agregat prądotwórczy nr 2


Explanation:
>

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2005-06-21 20:22:09 GMT)
--------------------------------------------------

\\Motor generator\\ The combination consisting of a generator and a driving motor mechanically connected, usually on a common bedplate and with the two shafts directly coupled or combined into a single shaft. W słowniku NT zespół silnikowo-prądnicowy, przetwornica dwumaszynowa.

DarekS
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 97

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  petrolhead: Wszystko to prawda, ale nie w małym samochodzie osobowym
12 mins

46 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prądnica / generator


Explanation:
Wiem, wiem, że prądnice ustąpiły miejsca alternatorom, ale w konteksćie napędu hybrydowego prądnica zdecydowanie występuje:

"Pod maską Toyoty jest układ równoległy. Silniki benzynowy i elektryczny (oraz prądnica jako oddzielne urządzenie) są połączone za pośrednictwem przekładni planetarnej. Pracują niezależnie od siebie i z różnymi prędkościami obrotowymi..."
http://www.auto.mpp.pl/sekcje.htm?s=4&nrmag=90895d385d&stron...


Jeżeli nie da sie rozstrzygnąć, może "generator" byłby bezpieczniejszy :-)

petrolhead
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 2315
Grading comment
Wyjaśniło się wszystko. Chodzi faktycznie o Priusa i ma być generator nr 1 i 2. Pozdrawiam,
Iza

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przekładnia 1


Explanation:
stawiam na to, szkoda, że nie wim nic wiecej o tym dziwnym samochodzie. Pozdrawiam

Morientes
Native speaker of: Native in PolishPolish