KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

life costs

Polish translation: koszty pe³nego cyklu u¿ytkowania pojazdu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:life costs
Polish translation:koszty pe³nego cyklu u¿ytkowania pojazdu
Entered by: arletad

18:49 Jul 17, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Automotive / Cars & Trucks / company car policy
English term or phrase: life costs
Company car policy
Replacement Period:
The Finance Department will determine the exchange date based on the life costs of the vehicle.
arletad
koszty pełnego cyklu użytkowania pojazdu
Explanation:
prawie tak samo ale użytkowanie zamiast życie
dodałem "pełnego" , bo brzmi lepiej dla ucha
Selected response from:

Witold Wiechowski
Grading comment
Serdeczenie dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4koszty w całym (planowanym) okresie eksploatacji
petrolhead
3koszty pełnego cyklu użytkowania pojazdu
Witold Wiechowski
3koszty cyklu życiowego
Karolina Ojrzynska-Stasiak


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
koszty cyklu życiowego


Explanation:
W słowniku Beck'a znalazłam: life cycle costing = kalkulacja cyklu życiowego, a w kontekscie samochodów firmowych często jest 'life cycle costs', jako synonim 'life costs', ale potwierdzenia na polskim googlu nie znalazlam...

Karolina Ojrzynska-Stasiak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
koszty w całym (planowanym) okresie eksploatacji


Explanation:
Wiem, że trochę przydługawe :-(

petrolhead
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 2315

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
koszty pełnego cyklu użytkowania pojazdu


Explanation:
prawie tak samo ale użytkowanie zamiast życie
dodałem "pełnego" , bo brzmi lepiej dla ucha

Witold Wiechowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Serdeczenie dziękuję.