KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

vehicle frame

Polish translation: masa


19:44 Jul 21, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: vehicle frame
Z instrukcji obsługi kabla do odpalania samochodu:

Connect the other black negative NEG(-) booster cable clamp to the engine block or to the frame of the stalled vehicle to be jump started
Katarzyna Landsberg-Polubok
Polish translation:masa
Explanation:
moim zdaniem zastosowano tu skrót myslowy. niekoniecznie do ramy pojazdu (a co jak pojazd nie ma ramy?) trzeba podlaczyc. IMHO chodzi o to by podpiac na mase. (sa niestety tez samochody z plusem na masie, ale wtedy rama chyba raczej tez jest plus)
Selected response from:

Agnieszka Hayward
Poland
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5masa pojazduMariusz Rytel
3masa
Agnieszka Hayward
3rama pojazduxxxM_M


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rama pojazdu


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2005-07-21 19:49:30 GMT)
--------------------------------------------------

http://pl.wikipedia.org/wiki/Rama_(samochód)

xxxM_M
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 35

51 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
masa


Explanation:
moim zdaniem zastosowano tu skrót myslowy. niekoniecznie do ramy pojazdu (a co jak pojazd nie ma ramy?) trzeba podlaczyc. IMHO chodzi o to by podpiac na mase. (sa niestety tez samochody z plusem na masie, ale wtedy rama chyba raczej tez jest plus)

Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 27
Grading comment
Dzięki

52 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
masa pojazdu


Explanation:
Termin uzywany przez znajomych mechanikow:)


    Reference: http://macmerc.netium.com.pl/naprawa/napr011.html
Mariusz Rytel
Native speaker of: Native in PolishPolish