ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

V.I.N. Number

Polish translation: numer VIN

13:53 Feb 15, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: V.I.N. Number
na amerykanskiej fakturze kupna samochodu
strunka
Polish translation:numer VIN
Explanation:
albo 'numer identyfikacyjny pojazdu (VIN)' zależy od stylu, kontekstu, istotności...



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-02-15 15:17:07 GMT)
--------------------------------------------------

tak zostało to rozwiązane w polskiej normie:
PN-92/S-02060 - Pojazdy drogowe - Numer identyfikacyjny pojazdu (VIN). Części składowe
i budowa (ISO-3779 :1983). PN-92/S-02061 - Pojazdy drogowe - Numer ...
porady.autocentrum.pl/go/450__Cechy_ identyfikacyjne_pojazdu__2__1461417287.html

--------------------------------------------------
Note added at 1 day17 hrs (2006-02-17 07:36:32 GMT)
--------------------------------------------------

numer VIN i numer nadwozia to co innego i rozróżnia się, np. tutaj:
http://www.celsped.pl/przepisy/transport/drogowy/poz2004_214...
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY 1) z dnia 17 września 2004 r.
zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumantów w tych sprawach

(Dz. U. Nr 211, poz. 2147)

(...)numer rejestracyjny, numer identyfikacyjny VIN, numer nadwozia, podwozia lub ramy drukuje się z rozróżnieniem cyfry 0 (zero) i litery 0 poprzez przekreślenie oznaczenia cyfry 0; (...)
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6Numer identyfikacji pojazdu
chomsky
4 +4numer VINMarek Daroszewski (MrMarDar)


Discussion entries: 3





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
Numer identyfikacji pojazdu


Explanation:
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=numer identyfikacji...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-02-15 15:03:14 GMT)
--------------------------------------------------

lub, zgodnie z sugestiami, identyfikacyjny

chomsky
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Stanislaw Kulikowski: raczej identyfikacyjny lub po prostu numer VIN
2 mins
  -> dziękuję:)

agree  PanPeter: VIN po polsku nic nie znaczy, wiec jestem za polska nazwa tego
5 mins
  -> dziękuję:)

agree  petrolhead
14 mins
  -> dziękuję:)

agree  Michal Berski
51 mins
  -> dziękuję:)

agree  Roman Kozierkiewicz
52 mins
  -> dziękuję:)

agree  bajbus: identyfikacyjny
2 hrs
  -> dziękuję:)

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
numer VIN


Explanation:
albo 'numer identyfikacyjny pojazdu (VIN)' zależy od stylu, kontekstu, istotności...



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-02-15 15:17:07 GMT)
--------------------------------------------------

tak zostało to rozwiązane w polskiej normie:
PN-92/S-02060 - Pojazdy drogowe - Numer identyfikacyjny pojazdu (VIN). Części składowe
i budowa (ISO-3779 :1983). PN-92/S-02061 - Pojazdy drogowe - Numer ...
porady.autocentrum.pl/go/450__Cechy_ identyfikacyjne_pojazdu__2__1461417287.html

--------------------------------------------------
Note added at 1 day17 hrs (2006-02-17 07:36:32 GMT)
--------------------------------------------------

numer VIN i numer nadwozia to co innego i rozróżnia się, np. tutaj:
http://www.celsped.pl/przepisy/transport/drogowy/poz2004_214...
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY 1) z dnia 17 września 2004 r.
zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumantów w tych sprawach

(Dz. U. Nr 211, poz. 2147)

(...)numer rejestracyjny, numer identyfikacyjny VIN, numer nadwozia, podwozia lub ramy drukuje się z rozróżnieniem cyfry 0 (zero) i litery 0 poprzez przekreślenie oznaczenia cyfry 0; (...)


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 221

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  grzes: numer identyfikacyjny pojazdu
10 mins
  -> dzięki

agree  petrolhead
21 mins
  -> dzięki

agree  pidzej
1 hr
  -> dzięki

agree  maciejm
6 hrs
  -> dzięki