KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

flexi-fuelled vehicles

Polish translation: pojazdy wielopaliwowe


18:15 Aug 10, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / biopaliwa
English term or phrase: flexi-fuelled vehicles
flexi-vehicles / flex cars

Dokument o biomasie i biopaliwach w UE.

Some major car manufacturers have already developed >flexi-fuelled vehiclesflex cars< does in fact occur, eight years from now we will need another 12 billion litres of alcohol.

I benzyna, i alkohol.
Cytaty z ministra rolnictwa Brazylii
tabor
Poland
Polish translation:pojazdy wielopaliwowe
Explanation:
faktycznie są! - dziękuję bardzo, byłem przekonany, że to słowotwórstwo... jeszcze raz dziękuję

'silnik wielopaliwowy' poniżej
Selected response from:

Paweł Sachse
Grading comment
dziękuję pawłowi, dziękuję też bartkowi, co na sępa nie wyszedł
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1pojazdy przystosowane do stosowania (w nich) różnych paliw
bartek
3pojazdy wielopaliwowe
Paweł Sachse


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pojazdy przystosowane do stosowania (w nich) różnych paliw


Explanation:
. litrów jest dostosowany do spalania różnych paliw: czystego bioetanolu (E100), ... a także przekonać się, że samochody koncepcyjne mają większy wpływ na ...
motonews.pl/?op=art&sid=942

weź poprawkę, że jestem tłuk techniczny

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-08-10 19:33:57 GMT)
--------------------------------------------------

a jeszcze i tutaj cos takiego
http://bazy.opi.org.pl/raporty/opisy/synaba/122000/sn122937....

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 356

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paweł Sachse: a wielopaliwowe? pojazdy wielopaliwowe?
1 hr
  -> no, popatrz - są takie silniki. :-) Daj tę odpwoiedź sam, mnie nie wypada, bo wyjdę na sępa :-)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pojazdy wielopaliwowe


Explanation:
faktycznie są! - dziękuję bardzo, byłem przekonany, że to słowotwórstwo... jeszcze raz dziękuję

'silnik wielopaliwowy' poniżej


    Reference: http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_wielopaliwowy
Paweł Sachse
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dziękuję pawłowi, dziękuję też bartkowi, co na sępa nie wyszedł