KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

split rims

Polish translation: obręcze dzielone


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:split rims
Polish translation:obręcze dzielone
Entered by: Jacek Mozdyniewicz

11:21 Sep 1, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Forklift truck
English term or phrase: split rims
dot. kół wózka widłowego:
"When changing from wheels with split rims, the special measures required when changing tyres must be observed."
Archie
obręcze dzielone
Explanation:
:-)
Selected response from:

Jacek Mozdyniewicz
Grading comment
Dziękuję wszystkim za sugestie! Wybieram tę odpowiedź bez 100% przekonania, ale jak napisal A. Mierzejewski chyba o to chodzi:-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3pierścienie
Piotr Jańczuk
3składane obręcze kół
Andrzej Mierzejewski
1 +1obręcze dzielone
Jacek Mozdyniewicz


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pierścienie


Explanation:
ja znam takie określenie

--------------------------------------------------
Note added at 39 mins (2006-09-01 12:01:11 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/s7svd -> Prosimy o sprawdzanie instrukcji producentów felgi i pierścienia w celu potwierdzenia zgodności dopasowania felgi z pierścieniem do opony ...


    Reference: http://www.4wdonline.com/Wheels/PiCs37/Split04.jpg
Piotr Jańczuk
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32

46 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
składane obręcze kół


Explanation:
IMO.
O ile wiem, rozwiązanie rzadko spotykane.
Umiarkowana pewność.

--------------------------------------------------
Note added at 49 mins (2006-09-01 12:11:17 GMT)
--------------------------------------------------

Możliwe, że Piotr i ja piszemy o tym samym.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 439

51 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
obręcze dzielone


Explanation:
:-)


    Reference: http://www.normy.pl/ics5.php?potomek=43&&potomek1=43.040&&po...
Jacek Mozdyniewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 34
Grading comment
Dziękuję wszystkim za sugestie! Wybieram tę odpowiedź bez 100% przekonania, ale jak napisal A. Mierzejewski chyba o to chodzi:-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: I chyba o to chodzi
7 hrs