KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

proportional valve technology

Polish translation: układ sterowania z zaworem proporcjonalnym


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:proportional valve technology
Polish translation:układ sterowania z zaworem proporcjonalnym
Entered by: Archie

11:13 Sep 3, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Forklift truck
English term or phrase: proportional valve technology
Schemat układu hydraulicznego wózka widłowego i dopisek "proportional valve technology" właśnie...
Archie
układ sterowania z zaworem proporcjonalnym
Explanation:
ew. z zaworami proporcjonalnymi - zależy, co widać na schemacie. Po prostu i wystarczy,

BTW do bartka: 1. po co od razu "technologia" (= metoda wytwarzania)? Tej kalki nie należy robić.

2. "za pomocą zaworu" - też dziwne. Zawór nie musi pomagać. Wystarczy "z zastosowaniem zaworu" :-)
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
Dzieki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5układ sterowania z zaworem proporcjonalnym
Andrzej Mierzejewski
4technologia sterowania za pomocą zaworu proporcjonalnego
bartek


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
technologia sterowania za pomocą zaworu proporcjonalnego


Explanation:
na przykład - w tym duchu

http://tinyurl.com/hyjtp

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 356

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Mierzejewski: wyjaśnienie w mojej odpowiedzi
3 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
układ sterowania z zaworem proporcjonalnym


Explanation:
ew. z zaworami proporcjonalnymi - zależy, co widać na schemacie. Po prostu i wystarczy,

BTW do bartka: 1. po co od razu "technologia" (= metoda wytwarzania)? Tej kalki nie należy robić.

2. "za pomocą zaworu" - też dziwne. Zawór nie musi pomagać. Wystarczy "z zastosowaniem zaworu" :-)

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 439
Grading comment
Dzieki!