KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

smog

Polish translation: świadectwo badania emisji spalin


06:43 Sep 4, 2006
English to Polish translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: smog
Na salvage certificate pojazdu-state of California: "In addition a certification of compliance (smog) may be required".
strunka
Polish translation:świadectwo badania emisji spalin
Explanation:
Miałam napisać smog jak Natalia, ale żarty na bok. Chodzi o to, że od pewnego czasu stan Kalifornia prowadzi walkę ze smogiem,w ramach której samochody oprócz badania technicznego muszą przechodzić badanie emisji spalin (Smog Check) Patrz link
Selected response from:

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2świadectwo badania emisji spalin
IwonaASzymaniak
4smog
Natalia Lis


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
smog


Explanation:
smog «gęsta mgła z dymem i spalinami, występująca czasem w wielkich miastach i na obszarach przemysłowych»




    Reference: http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=smog
    Reference: http://ecoagents.pl.eea.europa.eu/airpollution/tips_tricks_v...
Natalia Lis
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in PolishPolish

45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
świadectwo badania emisji spalin


Explanation:
Miałam napisać smog jak Natalia, ale żarty na bok. Chodzi o to, że od pewnego czasu stan Kalifornia prowadzi walkę ze smogiem,w ramach której samochody oprócz badania technicznego muszą przechodzić badanie emisji spalin (Smog Check) Patrz link


    Reference: http://www.arb.ca.gov/msprog/smogcheck/smogcheck.htm
IwonaASzymaniak
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 7
Grading comment
dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cortejo: Two thumbs up!
32 mins
  -> And two smiles out :) :) Dzięki

agree  Ossetta
9 hrs
  -> dzięki :)