KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

Car dismantlers

Polish translation: zakład złomowania pojazdów samochodowych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Car dismantlers
Polish translation:zakład złomowania pojazdów samochodowych

07:09 Oct 22, 2006
English to Polish translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: Car dismantlers
pieczęć w certyfiakacie złomowania (firma zajmująca się złomowaniem)
aneta
zakład złomowania pojazdów samochodowych
Explanation:
Aby prowadzić taki zakład potrzene jest specjalne pozwolenie. Trzeba wykazać, że poddaje się utylizacji (recyklingowi) części składowe samochodu (plastiki, miedź, ołów, płyny, itp.)
Selected response from:

Rafal Korycinski
Poland
Grading comment
dziękuję za szybką odpowiedź
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3stacja demontażu (i utylizacji) pojazdów
maciejm
4zakład złomowania pojazdów samochodowych
Rafal Korycinski


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
car dismantlers
zakład złomowania pojazdów samochodowych


Explanation:
Aby prowadzić taki zakład potrzene jest specjalne pozwolenie. Trzeba wykazać, że poddaje się utylizacji (recyklingowi) części składowe samochodu (plastiki, miedź, ołów, płyny, itp.)

Rafal Korycinski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 78
Grading comment
dziękuję za szybką odpowiedź

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
car dismantlers
stacja demontażu (i utylizacji) pojazdów


Explanation:
"Dodatkowo firma prowadzi usługi utylizacji pojazdów. Stacja demontażu pojazdów NR 13. "

ADRESY STACJI DEMONTAŻU I UTYLIZACJI POJAZDÓW SUZUKI MOTOR POLAND SP. Z O.O.. Firma. Ulica. Miejscowość. Tel. Fax. Jaktorowska 102. 96-300. (046) 855 04 92 ...

M



    www.9477.pl/autozlomowanie/ ...
    Reference: http://www.suzuki.com.pl/car/stacje_demontazu.pdf
maciejm
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 281

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
30 mins

agree  Witold Palka
9 hrs

agree  Teresa Goscinska
1 day3 hrs