KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

in a sideways direction

Polish translation: w bok


09:08 Feb 8, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: in a sideways direction
ABS only leaves marks from skids in a sideways direction.
lim0nka
United Kingdom
Polish translation:w bok
Explanation:
przy systemie ABS pozostają ślady (na asfalcie) tylko przy poślizgu bocznym, bo innego poślizgu przy tym systemie nie ma
Selected response from:

Michal Berski
Poland
Grading comment
Dzięki wielkie! Teraz to brzmi logicznie. :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1w kierunkach bocznychMakler
4 +1w bok
Michal Berski


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
w bok


Explanation:
przy systemie ABS pozostają ślady (na asfalcie) tylko przy poślizgu bocznym, bo innego poślizgu przy tym systemie nie ma

Michal Berski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 65
Grading comment
Dzięki wielkie! Teraz to brzmi logicznie. :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bajbus
2 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
w kierunkach bocznych


Explanation:
Proponuje tłumaczenie tego zdania: "ABS pozostawia ślady poślizgu w kierunkach bocznych".

ABS trochę zwiększa bezpieczeństwo przez ograniczenie poślizgu kół na wprost!
NIE SKRACA DROGI HAMOWANIA!

Makler
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Wiola Karwacka: tak, swoją drogą ostatnio mogłam się przekonać o tym, że droga hamowania nawet z ABS ciągnie się w niekończoność, jednak z happy endem :-) uff.
15 hrs