KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

refuse disposal

Polish translation: śmieciarka


14:06 Feb 18, 2007
English to Polish translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: refuse disposal
Make: Scania
Body type: Refuse disposal
strunka
Polish translation:śmieciarka
Explanation:
Scania sama tak to nazywa na swojej stronie: Oferta ta obejmuje również kabiny załogowe Scania oraz kabinę Scania Frontline, która została zaprojektowana specjalnie pod kątem maksymalizacji pojemności i uniwersalności śmieciarek samochodowych.
Selected response from:

SlawekW
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1śmieciarka
SlawekW
4 +1wywóz śmieci
Marian Krzymiński
4do usuwania odpadkówrobwoj


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
do usuwania odpadków


Explanation:
np.

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 343

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wywóz śmieci


Explanation:
chodzi o typ nadzwozia; po polsku samochód do wywozu śmieci
poniżej link do strony o samochodach ciężarowych i autobusach


    Reference: http://www.infohelp.pl/sklep,463,,,03,,pl-pln,91123,0.html
Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 455

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PanPeter
13 mins
  -> Dzięki,

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
śmieciarka


Explanation:
Scania sama tak to nazywa na swojej stronie: Oferta ta obejmuje również kabiny załogowe Scania oraz kabinę Scania Frontline, która została zaprojektowana specjalnie pod kątem maksymalizacji pojemności i uniwersalności śmieciarek samochodowych.

SlawekW
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 137
Grading comment
Dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michal Berski
1 min
  -> dzięki!