KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

vessel manufacturer or OH use

Polish translation: Ohio


10:53 Feb 20, 2007
English to Polish translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: vessel manufacturer or OH use
na dokumencie rejestracyjnym Chryslera
odometer status, vessel manufacturer or OH use: 12/31/05 actual
strunka
Polish translation:Ohio
Explanation:
albo górnozaworowy, ale raczej nie w tym kontekscie

--------------------------------------------------
Note added at 51 mins (2007-02-20 11:44:16 GMT)
--------------------------------------------------

tzn nie górnozaworowy co wałek rozrządu w głowicy; ale tu Ohio
Selected response from:

pidzej
Poland
Grading comment
thanks anyway
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4off-highway use - zastosowanie poza drogami publicznymiSylwia Starowicz
4 -2Ohiopidzej


Discussion entries: 7





  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -2
vessel manufacturer or oh use
Ohio


Explanation:
albo górnozaworowy, ale raczej nie w tym kontekscie

--------------------------------------------------
Note added at 51 mins (2007-02-20 11:44:16 GMT)
--------------------------------------------------

tzn nie górnozaworowy co wałek rozrządu w głowicy; ale tu Ohio

pidzej
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 80
Grading comment
thanks anyway

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  bartek: jakoś to pogmatwane
56 mins

disagree  SlawekW: o co tu chodzi??? zupelnie nie wyglada na odpowiedz na pytanie
1 hr
  -> jest Ok, one term per question, odpowiadam na OH i moja odpowiedź brzmi Ohio

disagree  jsawiuk: Nie Ohio, bo mam to właśnie w dokumencie z Florydy, gdzie nie ma to najmniejszego sensu. Chodzi tu zapewne o Off-Highway Vehicle, czyli pojazd, który nie jest dopuszczonu do ruchu drogowego (bo jest za duży, zbyt wolny, itp.).
128 days

2899 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vessel manufacturer or oh use
off-highway use - zastosowanie poza drogami publicznymi


Explanation:
eur-lex

Example sentence(s):
  • dumper designed for off-highway use
  • pojazd samowyładowczy zaprojektowany do stosowania poza drogami publicznymi
Sylwia Starowicz
Poland
Specializes in field