KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

harmonization

Polish translation: harmonizacja/wyrównywanie zużycia


14:05 Mar 10, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / brakes
English term or phrase: harmonization
To get the best braking performance and normal wear pattern it is recommended to have a harmonization done between 5,000 and 10,000 km and after changing the lorry.

Czy mówi się wyrównywanie hamulców, czy po prostu regulacja??
Grzegorz Kurek
Poland
Polish translation:harmonizacja/wyrównywanie zużycia
Explanation:
Sterowany elektronicznie, niezwykle czuły układ hamulcowy Telligent znalazł się w wyposażeniu standardowym. Jedną z jego zalet jest harmonizacja zużycia ...
www.trucks.com.pl/dzialy_old/prezentacje_ciagniki/mercedes/... - 19k - Wynik uzupełniający - Kopia - Podobne strony
Selected response from:

A.G.
Grading comment
dzięki :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4harmonizacja/wyrównywanie zużyciaA.G.
4regulacja
Marian Krzymiński


  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
regulacja


Explanation:
IMHO

Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 455

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
harmonizacja/wyrównywanie zużycia


Explanation:
Sterowany elektronicznie, niezwykle czuły układ hamulcowy Telligent znalazł się w wyposażeniu standardowym. Jedną z jego zalet jest harmonizacja zużycia ...
www.trucks.com.pl/dzialy_old/prezentacje_ciagniki/mercedes/... - 19k - Wynik uzupełniający - Kopia - Podobne strony

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 738
Grading comment
dzięki :)