KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

actuating travel of the control cable

Polish translation: skok/przesuw linki hamulcowej do zetknięcia okładziny z tarczą hamulcową


11:11 Mar 23, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / regulacja hamulców
English term or phrase: actuating travel of the control cable
When the brake is correctly adjusted, the **actuating travel of the control cable** will be 5 - 8 mm
ironsz
Polish translation:skok/przesuw linki hamulcowej do zetknięcia okładziny z tarczą hamulcową
Explanation:
IMO
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1skok/przesuw linki hamulcowej do zetknięcia okładziny z tarczą hamulcową
Andrzej Mierzejewski
4 -1skok elementu (linki) uruchamijącego hamulce
Marian Krzymiński


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
skok/przesuw linki hamulcowej do zetknięcia okładziny z tarczą hamulcową


Explanation:
IMO

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 439
Grading comment
dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.G.
2 days9 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
skok elementu (linki) uruchamijącego hamulce


Explanation:
ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA TRANSPORTU I GOSPODARKI MORSKIEJ
z dnia 7 września 1999 r.w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów przy tym stosowanych.
(Dz. U. z dnia 13 października 1999 r.)
Nazywa to j.w. tu: zamiast >>element<< nalezy podac linkę


    Reference: http://www.abc.com.pl/serwis/du/1999/0917.htm
Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 455

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  A.G.: powtórzenie propozycji podanej 7,5 godzin wcześniej
2 days1 hr