KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

mfg

Polish translation: ładowność nominalna (fabryczna)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mfg capacity
Polish translation:ładowność nominalna (fabryczna)
Entered by: maprad

20:04 Mar 29, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / dokument/salvage vehicle title
English term or phrase: mfg
MFG CAPACITY IN TONS
maprad
ładowność nominalna (fabryczna)
Explanation:
w tonach

mam nadzieję, że to ciężarówka, a nie motocykl
Selected response from:

Michal Berski
Poland
Grading comment
mowa o vanie; dziekuje bardzo:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ładowność nominalna (fabryczna)
Michal Berski
4zdolnośc produkcyjna
Marian Krzymiński


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zdolnośc produkcyjna


Explanation:
IMHO

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2007-03-29 20:12:17 GMT)
--------------------------------------------------

manufacturing capacity in tons - zdolność/wydajnośc produkcji

Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 455

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  polsKArina: jak najbardziej
3 mins
  -> dzięki ale to pan Michał Berski ma rację! Nie zauważyłem dziedziny a kontekstu brakuje, jak to dośc często ma miejsce, pocieszam się że mimo wszystko odpowiedź moja ma sens.

disagree  Michal Berski: a co to ma wspólnego z salvage vehicke title?
6 mins
  -> nic

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mfg capacity
ładowność nominalna (fabryczna)


Explanation:
w tonach

mam nadzieję, że to ciężarówka, a nie motocykl

Michal Berski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 65
Grading comment
mowa o vanie; dziekuje bardzo:)