KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

Dual Manifold Vacuum Regulator Valve

Polish translation: podwójny/zdwojony zawór regulacji podciśnienia dla dolotowego kolektora powietrza


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Dual Manifold Vacuum Regulator Valve
Polish translation:podwójny/zdwojony zawór regulacji podciśnienia dla dolotowego kolektora powietrza
Entered by: Tomasz Poplawski

14:09 Sep 13, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: Dual Manifold Vacuum Regulator Valve
The dual-valve manifold vacuum regulator for diesel engines is designed to regulate the intake manifold pressure to achieve increased rates of exhaust gas recirculation (EGR) flow. The unit is also designed with a switching mechanism that permits switching of an intake air intercooler.
Tomasz Poplawski
podwójny/zdwojony zawór regulacji podciśnienia dla dolotowego kolektora powietrza
Explanation:
o ile pamiętam budowę silnika samochodowego ;-)
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3podwójny/zdwojony zawór regulacji podciśnienia dla dolotowego kolektora powietrza
Andrzej Mierzejewski
3zawor regulujacy proznie/podcisnienie w podwojnej rurze wydechowej
CalBoy


Discussion entries: 5





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dual manifold vacuum regulator valve
zawor regulujacy proznie/podcisnienie w podwojnej rurze wydechowej


Explanation:
moze tak

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-09-13 16:58:07 GMT)
--------------------------------------------------

intake manifold to rura, ktory laczy silnik z ukladem wydechowym, wychodzi z bloku silnika i laczy sie z poczatkiem ukladu wydechowego, jesli jest na manifold inna polska nazwa (poza rozgalezajaca sie rura), to bedzie zawor regulujacy cisnienie w tym

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-09-13 17:04:23 GMT)
--------------------------------------------------

stupid me, masz racje, intake bedzie przed silnikiem, hello?
"zawor regulujacy cisnienie powietrza wchodzacego do silnika" (za dlugie)

CalBoy
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 92
Notes to answerer
Asker: biorąc pod uwagę: "designed to regulate the intake manifold pressure", obawiam się, że to nie ten koniec układu


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Mierzejewski: przez rurę wydechową wydostają się spaliny, więc skąd tam podciśnienie? Podciśnienie wsysałoby powietrze do wewnątrz.
18 hrs

3 days50 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dual manifold vacuum regulator valve
podwójny/zdwojony zawór regulacji podciśnienia dla dolotowego kolektora powietrza


Explanation:
o ile pamiętam budowę silnika samochodowego ;-)

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 439