KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

On/Off Actuators

Polish translation: siłowniki załączające i wyłączające zawory sterujące


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:On/Off Actuators
Polish translation:siłowniki załączające i wyłączające zawory sterujące
Entered by: robwoj

16:26 Sep 13, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: On/Off Actuators
On/Off Transmission Actuators control fluid flow in automatic transmissions to enable reliable shift control and torque converter clutch control.
Tomasz Poplawski
siłowniki załączające i wyłączające
Explanation:
lub inne urządzenia załączające i wyłączające (załaczające t.zn włączające, bo jak mnie pouczono na prozcomie załaczyć to można zaświadczenie itp. kwit, w technice jednak też się coś załącza)
Selected response from:

robwoj
Poland
Grading comment
Dzieki, panowie; Piotr - pompa to to nie jest, raczej rodzaj zaworu; zajrzyj na stronę Delphi jeśli Cię to bliżej interesuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1siłowniki załączające i wyłączającerobwoj
3pompa regulujaca (doplyw "transmission fluid" ?)
CalBoy


Discussion entries: 2





  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
on/off actuators
siłowniki załączające i wyłączające


Explanation:
lub inne urządzenia załączające i wyłączające (załaczające t.zn włączające, bo jak mnie pouczono na prozcomie załaczyć to można zaświadczenie itp. kwit, w technice jednak też się coś załącza)

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 343
Grading comment
Dzieki, panowie; Piotr - pompa to to nie jest, raczej rodzaj zaworu; zajrzyj na stronę Delphi jeśli Cię to bliżej interesuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.G.: raczej siłowniki zaworów odcinajacych: one kontrolują przepływ oleju do docelowych układów aktuujących sprzegła i hamulce w skrzyni
2 days17 hrs
  -> dzieki, to jest jeden cały zespół-siłownik i zawór

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
on/off actuators
pompa regulujaca (doplyw "transmission fluid" ?)


Explanation:
zwiazane z temperatura skrzyni biegow, jak jest goraca, otwiera zawor i (wpuszczajac wiecej plynu, generalnie ATF) chlodzi, jak w normalnej temperaturze, jest zamkniety. Jesli to ciezarowka to moze byc zwiazane z praca "retarder" (hamulca skrzyni biegow)

CalBoy
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 92

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  A.G.: ??? (masz przecież automobiles w profilu)
2 days16 hrs