KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

normally opened device

Polish translation: urządzenie normalnie otwarte


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:normally opened device
Polish translation:urządzenie normalnie otwarte
Entered by: robwoj

16:28 Sep 13, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: normally opened device
On/Off Transmission Actuators control fluid flow in automatic transmissions to enable reliable shift control and torque converter clutch control. They feature a simple, low-cost design and are available in two-port or three-port designs. Both designs can be supplied as a *** normally closed or as a normally opened device *** to suit customer requirements.
Tomasz Poplawski
urządzenie normalnie otwarte
Explanation:
to drugie to normalnie zamkniete, podobnie jak styki w ustrojstwach elektrycznych (NO i NC)
Selected response from:

robwoj
Poland
Grading comment
Dzięki wielkie
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1urządzenie normalnie otwarterobwoj
3urządzenie zwierne
M.A.B.


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
urządzenie normalnie otwarte


Explanation:
to drugie to normalnie zamkniete, podobnie jak styki w ustrojstwach elektrycznych (NO i NC)

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 343
Grading comment
Dzięki wielkie

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: Oczywiście, właśnie chciałem to wpisać, ale http://je.pl/1607 .;o))) http://je.pl/ujpg
5 mins
  -> żałuj. dzięki oczywiście.

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
urządzenie zwierne


Explanation:
Z WNT - przez analogię do stycznika zwiernego.

--------------------------------------------------
Note added at   7 min (2007-09-13 16:35:32 GMT)
--------------------------------------------------

A normally closed to rozwierne, też za WNT.

--------------------------------------------------
Note added at   40 min (2007-09-13 17:09:18 GMT)
--------------------------------------------------

Być może nie jest to odpowiednie miejsce, ale gdzieś muszę to napisać.
Polangmarze, uspokój się trochę. Twoja arogancja jest żenująca. Jeżeli uważasz, że jest to błędna odpowiedź, to daj disagree i przestań się produkować.
A jeżeli masz jakiś problem z podwójnymi standardami, rozpocznij wątek na forum. Wtedy może uzyskach dowody sympatii i zrozumienia, których jak widać wyraźnie ci brakuje.

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2007-09-13 17:28:33 GMT)
--------------------------------------------------

Wariant Roberta Wójcika występuje w guglach równie często, jak mój, czyli wcale, więc obstaję przy wersji słownikowej.

M.A.B.
Netherlands
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Panowie, a może fajka pokoju na jakimś Pow-wow?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: http://je.pl/71bz :) Ale za to, że "Ani jedno, ani drugie wyrażenie nie występują w internecie." http://je.pl/noi1 powinieniem dać disagree: http://je.pl/19vr , http://je.pl/arp3 . Google to tylko narzędzie, którego trzeba używać ze zdrowym rozsądkiem.:)
20 mins
  -> W oryginale całe 5 trafień. A druga propozycja ma tyle co moja, czyli 0. Jednak ją poparłeś. Coś jakby podrażniona ambicja się tu objawia. A "zwierne" jest przynajmniej zgodne ze słownikiem, z którego sam korzystasz.