KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

non-emergency medical transport vehicles

Polish translation: karetka transportowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:non-emergency medical transport vehicle
Polish translation:karetka transportowa
Entered by: Polangmar

02:09 Sep 21, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: non-emergency medical transport vehicles
non-emergency medical transport vehicles

nazwa pojazdu w przeciwienstwie do emergency medical transport vehicles
Kathy O
Canada
karetka transportowa
Explanation:
Lub:
ambulans transportowy

W odróżnieniu od karetki reanimacyjnej.

http://tinyurl.com/2eujys
http://tinyurl.com/yt4hsf

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2007-09-21 02:19:58 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/yqjlj8
http://tinyurl.com/ytmpls

emergency medical transport vehicle - karetka sanitarna
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Wlasnie o to chodzilo. Dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5środki transportu sanitarnego
inmb
4karetka transportowaPolangmar


Discussion entries: 2





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
non-emergency medical transport vehicle
karetka transportowa


Explanation:
Lub:
ambulans transportowy

W odróżnieniu od karetki reanimacyjnej.

http://tinyurl.com/2eujys
http://tinyurl.com/yt4hsf

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2007-09-21 02:19:58 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/yqjlj8
http://tinyurl.com/ytmpls

emergency medical transport vehicle - karetka sanitarna

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1618
Grading comment
Wlasnie o to chodzilo. Dziekuje

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
środki transportu sanitarnego


Explanation:
"naukowo"


    Reference: http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=%22%C5%9Brodki+transp...
inmb
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 46

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Kozierkiewicz: To jest szersze pojecie niż "karetka transportowa" jak sugeruje Polangmar
2 hrs
  -> dzięki!

agree  bajbus
3 hrs
  -> dzięki!

agree  Marek Daroszewski (MrMarDar)
4 hrs
  -> dzięki!

agree  xxxK S: this sounds so nice!
4 hrs
  -> dzięki!

agree  Marzena Sledz
5 hrs
  -> dzięki!

neutral  Polangmar: Do ś.t.s. zaliczamy "ambulanse ratunkowe służące do przewozu i udzielania świadczeń zdrowotnych pacjentom w STANIE NAGŁYM", a pytanie jest o "NON-emergency MTV". Także zbyt szeroko: "powietrzny statek ratowniczy": http://je.pl/cl91 , http://je.pl/j5n9 .:)
12 hrs
  -> rzeczywiście pewnie zbyt szeroko, ale czy samochody służące do przewożenia leków, próbek itd, które z pewnością mieszczą się w n-e mtv to karetki transportowe???