KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

Circular oscillation, Total oscillation, Taper

Polish translation: bicie promieniowe/całkowite bicie promieniowe/ niewalcowość


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Circular oscillation, Total oscillation, Taper
Polish translation:bicie promieniowe/całkowite bicie promieniowe/ niewalcowość
Entered by: Ewa Zmudzinska

13:51 Oct 18, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: Circular oscillation, Total oscillation, Taper
Z tabeli zatytułowanej: Main Crankshaft Tolerances znajdującej się w instrukcji serwisowej ciągnika:

Tolerance: Oscillation
Characteristic Subject of Tolerance: CIRCULAR OSCILLATION (oznaczone pojedynczą strzałką skierowaną w górę, w prawo), TOTAL OSCILLATION (oznaczone dwiema strzałkami skierowanymi w górę, w prawo), TAPER (oznaczone strzałką z pustym grotem skierowaną w prawo).

Wygląda to na rodzaje odchyleń poszczególnych elementów wału korbowego.
Ewa Zmudzinska
bicie promieniowe/całkowite bicie promieniowe/ niewalcowość
Explanation:
see: okno.mchtr.pw.edu.pl/forum/download.php?id=218&sid (str. 9 - symbole)
(Termin nieco dziwny: to jest run out po angielsku)
niewalcowośc - to normowa (PN 87/M - 01145) nazwa na błąd skutkujacy stożkoą powierzchnia po obróbce.
Selected response from:

A.G.
Grading comment
Dziękuję po raz kolejny :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4bicie promieniowe/całkowite bicie promieniowe/ niewalcowośćA.G.
3wahanie oscylacyjne
EnglishDirect


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
circular oscillation, total oscillation, taper
wahanie oscylacyjne


Explanation:
Sugestia...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-10-18 17:07:22 GMT)
--------------------------------------------------

taper - stożek

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-10-18 17:09:19 GMT)
--------------------------------------------------

wahanie obrotowe

EnglishDirect
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
circular oscillation, total oscillation, taper
bicie promieniowe/całkowite bicie promieniowe/ niewalcowość


Explanation:
see: okno.mchtr.pw.edu.pl/forum/download.php?id=218&sid (str. 9 - symbole)
(Termin nieco dziwny: to jest run out po angielsku)
niewalcowośc - to normowa (PN 87/M - 01145) nazwa na błąd skutkujacy stożkoą powierzchnia po obróbce.


A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 738
Grading comment
Dziękuję po raz kolejny :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: A co z zasadą jednoterminowości pytania (a więc i odpowiedzi)?:) // Przecież w każdym z trzech pytań, które powinny być zadane, na pewno byłby podany ten sam kontekst (tak robi wielu pytających), więc trudność w odpowiadaniu byłaby identyczna.:)
1 day7 hrs
  -> violated, ale...tu każdy termin z osobna (bez pozostałych) uczyniły problem trudniejszym. Pewnośćsc odnośnie pierwszego terminu miałem widząc "total ..." w drugim (no i symbole graficzne w kontekscie)