KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

guide bearing shims

Polish translation: podkładki ustalające łożyska (regulujące luz osiowy wału korbowego)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:guide bearing shims
Polish translation:podkładki ustalające łożyska (regulujące luz osiowy wału korbowego)
Entered by: robwoj

18:43 Nov 5, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: guide bearing shims
There are spaces on both sides of the rear main bearing for guide bearing shims (the crankshaft thrust bearings).

Z ogólnego opisu bloku cylindrów w ciągniku.
Ewa Zmudzinska
podkładki ustalające łożyska
Explanation:
tego łożyska znajdującego się z tyłu pewnie wału korbowego lub rozrządu i po obu dtronach są te podkładki ustalające czy prowadzące
Selected response from:

robwoj
Poland
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4podkładki ustalające łożyskarobwoj
4podkładki regulacyjne/ustalające prowadnicy prostoliniowej
Wojciech Kutta


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
podkładki regulacyjne/ustalające prowadnicy prostoliniowej


Explanation:
.

Wojciech Kutta
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  A.G.: agree dla podkładki regulacyjne. Podkładki typu shims nie ustalają; regulują luz osiowy w łożysku. Za ukośnikiem ???
2 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
podkładki ustalające łożyska


Explanation:
tego łożyska znajdującego się z tyłu pewnie wału korbowego lub rozrządu i po obu dtronach są te podkładki ustalające czy prowadzące

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 343