KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

Lateral link

Polish translation: drążek poprzeczny


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Lateral link
Polish translation:drążek poprzeczny
Entered by: Jerzy Ozana

17:41 Jan 10, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: Lateral link
Element zawieszenia.
Np. tutaj:
http://www.mazdatrix.com/h6_86-92.htm
Jerzy Ozana
Poland
drążek poprzeczny
Explanation:
w zasadzie jest to element typu "wahacz", ale jak widac, jest to jednak drążek. Jeden z elementow przenoszących siły boczne w zawieszeniu wielowahaczowym. Ten, w odroznieniu od dalszych widocznych na stronie, nie umozliwia regulacji parametrow geometrii zawieszenia takich jak pochylenie kola i zbieznosc. Mowimy oczywiscie o zawieszeniu tylnym, na zawieszenie przednie jest to zbyt dlugie i zbyt "wiotkie".
Selected response from:

Witold Palka
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4drążek poprzecznyWitold Palka
4drążek stabilizatora/kierowniczy/reakcyjny
Marian Krzymiński
3zlacze poprzeczne
Edyta Sawin


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lateral link
zlacze poprzeczne


Explanation:
:)

Edyta Sawin
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 10

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lateral link
drążek stabilizatora/kierowniczy/reakcyjny


Explanation:
IMHO

Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 455

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lateral link
drążek poprzeczny


Explanation:
w zasadzie jest to element typu "wahacz", ale jak widac, jest to jednak drążek. Jeden z elementow przenoszących siły boczne w zawieszeniu wielowahaczowym. Ten, w odroznieniu od dalszych widocznych na stronie, nie umozliwia regulacji parametrow geometrii zawieszenia takich jak pochylenie kola i zbieznosc. Mowimy oczywiscie o zawieszeniu tylnym, na zawieszenie przednie jest to zbyt dlugie i zbyt "wiotkie".

Witold Palka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 255
Grading comment
dziękuję