KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

oscillating equlizer bar

Polish translation: belka wyrównująca obciążenie


09:46 Jan 20, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: oscillating equlizer bar
jakaś fachowa nazwa tego wahacza???

dotyczy zawieszenia ramy gąsienic spycharki, występuje łącznie z pivot shaft; wydaja się to rozwiązaniem standardowym, gdyż sporo firm tego używa np. Komatsu
Jacek Zukowski
Poland
Polish translation:belka wyrównująca obciążenie
Explanation:
na oba wózki w układzie gąsienicowym
Selected response from:

A.G.
Grading comment
thx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2belka wyrównująca obciążenieA.G.
3przegub wahliwy
Rafal Piasta


Discussion entries: 2





  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przegub wahliwy


Explanation:
tak bym to określił nie znając szczegółów konstrukcji

Rafal Piasta
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
belka wyrównująca obciążenie


Explanation:
na oba wózki w układzie gąsienicowym

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 738
Grading comment
thx

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  robwoj: to się trzyma kupy
1 hr
  -> dziękuję

agree  atche84: poprostu wyrownujaca, bo takze ma dopasowac pozycje wozkow do nierownosci terenu
3 hrs
  -> dziękuję