KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

tailgate lift

Polish translation: tylna burta załadunkowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tailgate lift
Polish translation:tylna burta załadunkowa
Entered by: Marian Krzymiński

12:52 Feb 21, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / haulage
English term or phrase: tailgate lift
the truck has "nato" connection so it is possible to drive with trailers with tail gate lift
olijah
tylna burta załadunkowa
Explanation:
IMHO, linki z obrazkami poniżej:... Tylne burty załadunkowe
Michał Bąk
Kiedy kupujemy nową ciężarówkę, warto zastanowić się nad dodatkowym wyposażeniem, które może poprawić funkcjonalność pojazdu i ułatwić nam pracę. Bez wątpienia takim urządzeniem jest tylna burta załadunkowa. lub Jednym ze sposobów zwiększenia uniwersalności zwykłego samochodu ciężarowego jest montaż tylnej burty załadunkowej. Urządzenia tego typu znacznie skracają zarówno czas załadunku, jak i wyładunku, ułatwiając jednocześnie te prace i czyniąc je bezpieczniejszymi

--------------------------------------------------
Note added at   8 godz. (2008-02-21 21:03:53 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.samochody-specjalne.com.pl/archiwum/archiwum01200...
Selected response from:

Marian Krzymiński
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3tylna burta załadunkowa
Marian Krzymiński
3 +1klapa z podnośnikiem/siłownikiem
Maciek Drobka
3podnosnik do ladowaniaSylwia Dziuba


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
podnosnik do ladowania


Explanation:
tzn. ja jestem pewna ze wiem co to jest, ale nie pewna czy tak jest poprawnie po polsku :)

to jest taki stopien ktory sie obniza i podnosi zeby bylo latwiej zaladowac towar/meble do ciezarowki

Sylwia Dziuba
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
klapa z podnośnikiem/siłownikiem


Explanation:
dosłownie to 'podnośnik/siłownik do klapy/w klapie', ale myślę, że tu chodzi raczej o klapę wyposażoną w taki siłownik (przyczepy wyposażone w klapę z podnośnikiem/siłownikiem)

Zdjęcia tegoż:
http://tinyurl.com/279yjl

Maciek Drobka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 291

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dilshod Madolimov
6 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
tylna burta załadunkowa


Explanation:
IMHO, linki z obrazkami poniżej:... Tylne burty załadunkowe
Michał Bąk
Kiedy kupujemy nową ciężarówkę, warto zastanowić się nad dodatkowym wyposażeniem, które może poprawić funkcjonalność pojazdu i ułatwić nam pracę. Bez wątpienia takim urządzeniem jest tylna burta załadunkowa. lub Jednym ze sposobów zwiększenia uniwersalności zwykłego samochodu ciężarowego jest montaż tylnej burty załadunkowej. Urządzenia tego typu znacznie skracają zarówno czas załadunku, jak i wyładunku, ułatwiając jednocześnie te prace i czyniąc je bezpieczniejszymi

--------------------------------------------------
Note added at   8 godz. (2008-02-21 21:03:53 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.samochody-specjalne.com.pl/archiwum/archiwum01200...


    Reference: http://www.samochody-specjalne.com.pl/archiwum/archiwum01200...
Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 455

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: Prawie bingo: http://je.pl/3w7e
3 hrs
  -> ;o) thnx

agree  maciejm: załadunkowa, czy załadowcza, to wszystko jedno, ale musi być "tylna" (tailgate). M
10 hrs
  -> dzięki!

agree  Letra: Zgadzam się.
1 day15 hrs
  -> dzięki