KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

endorsement

Polish translation: kategorie


18:40 Feb 21, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / driver\'s license
English term or phrase: endorsement
(na prawie jazdy z Illinois) jak to właściwie nazwać? dodatkowe uprawnienie? bo na to trzeba chyba zdawać oddzielne egzaminy
ascaris
Polish translation:kategorie
Explanation:
jest to odpowiednik funkcjonalny, jeśli spojrzysz na polskie prawo jazdy, to dokładnie tak jest ta rubryka nazwana;
jeśli chcesz bardziej opisowo, możesz napisać "zakres uprawnień"
Selected response from:

Tomasz Poplawski
Grading comment
dzięki - wybrałam jednak "zakres uprawnień"
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1kategorie
Tomasz Poplawski
3uprawnienie(a)
skisteeps


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kategorie


Explanation:
jest to odpowiednik funkcjonalny, jeśli spojrzysz na polskie prawo jazdy, to dokładnie tak jest ta rubryka nazwana;
jeśli chcesz bardziej opisowo, możesz napisać "zakres uprawnień"

Tomasz Poplawski
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 90
Grading comment
dzięki - wybrałam jednak "zakres uprawnień"

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
5 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
uprawnienie(a)


Explanation:
http://www.ryatraining.org/NR/rdonlyres/B7868D8E-D811-4311-8...
np. Air Brake Endorsement = uprawnienia do prowadzenia pojazdów z hamulcaz\mi pneumatycznymi (na sprężone powietrze).

skisteeps
Canada
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52