KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

rear privacy glass

Polish translation: przyciemniane tylne szyby boczne i szyba tylna


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:rear privacy glass
Polish translation:przyciemniane tylne szyby boczne i szyba tylna
Entered by: Polangmar

19:51 Sep 2, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / wyposażenie samochodu
English term or phrase: rear privacy glass
jedna z "exterior features" amerykańskiej Hondy CR-V (SUV), nie mam pojęcia co to możne być - tylna przyciemniana szyba?
beatarp
przyciemniane tylne szyby boczne i szyba tylna
Explanation:
Lub:
- przyciemniane szyby w tylnych drzwiach i szyby tylne

The rear window and the 2 rear side windows are darkly tinted. Typical for many SUVs and mini-vans.
The rear liftgate window and the 2 smaller side quarter windows are darkly tinted, hard to see inside. The 2 rear door windows (2nd row) have light tint. The front windows and windshield have no tint.
http://tinyurl.com/65rdrg

http://tinyurl.com/59srh8

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2008-09-02 20:04:27 GMT)
--------------------------------------------------

Tu widać, co jest przyciemniane: http://tinyurl.com/59nbwe .
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
serdecznie dziękuje za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2przyciemniane tylne szyby boczne i szyba tylnaPolangmar
4szyba pomiedzy kierowca a tylnymi siedzeniamijerzy cieslik77
4tylne szyby lustrzaneArrakis


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
przyciemniane tylne szyby boczne i szyba tylna


Explanation:
Lub:
- przyciemniane szyby w tylnych drzwiach i szyby tylne

The rear window and the 2 rear side windows are darkly tinted. Typical for many SUVs and mini-vans.
The rear liftgate window and the 2 smaller side quarter windows are darkly tinted, hard to see inside. The 2 rear door windows (2nd row) have light tint. The front windows and windshield have no tint.
http://tinyurl.com/65rdrg

http://tinyurl.com/59srh8

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2008-09-02 20:04:27 GMT)
--------------------------------------------------

Tu widać, co jest przyciemniane: http://tinyurl.com/59nbwe .

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1618
Grading comment
serdecznie dziękuje za pomoc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bubz: Tak, mam takie :)
7 hrs
  -> Dziękuję.:)

agree  PiotrA: Tylko trzeba zdawać sobie sprawę, co tutaj znaczy przyciemniane: przednie też są zwykle przyciemniane, ale nieznacznie ("tinted"). Tutaj zaś jest mowa o bardzo ciemnych szybach, z zewnątrz prawie nieprzeziernych. Dlatego do tlumaczenia dodałbym "privacy"
10 hrs
  -> Dziękuję za wsparcie merytoryczne.:)

neutral  jerzy cieslik77: chyba to nie to a Honda SUV na taryfe
21 hrs

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tylne szyby lustrzane


Explanation:
Chodzi o tzw. szyby lustrzane odbijajace światło z jednej strony (zewnętrznej) i zapewniające w ten sposób prywatnosć. Z zewnątrz samochodu nie widać co się dzieje w jego wnętrzu.

Arrakis
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 87

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
szyba pomiedzy kierowca a tylnymi siedzeniami


Explanation:
o ten SUV chodzi : Na niemieckim rynku aktualna, trzecia już generacja SUV-a Honda CR-V oferowana będzie w specjalnej wersji dostosowanej do potrzeb tamtejszych taksówkarzy.


--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2008-09-03 17:10:53 GMT)
--------------------------------------------------

patrz : http://www.roadlook.pl/premiery/honda-cr-v-japonski-suv-w-we...

jerzy cieslik77
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 110

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  petrolhead: W pytaniu wyraźnie zaznaczono, że chodzi o "exterior features".
1107 days