KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

dustpanability

Polish translation: możliwość/zdolność zbierania powierzchniowego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dustpanability
Polish translation:możliwość/zdolność zbierania powierzchniowego
Entered by: Jacek Monkiewicz

11:50 Feb 17, 2009
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Cecha koparki
English term or phrase: dustpanability
Niestety, nie mam zbyt wiele kontekstu, poza tym, że jedna koparka oferuje w porównaniu do innej:
More dustpanability with offset
I to wszystko.
Jacek Monkiewicz
możliwość/zdolność zbierania powierzchniowego
Explanation:
Powinno być: dustpan ability - allowing the operator to ‘dustpan’, enhancing levelling and cleaning operations with the machines
Selected response from:

Maria Lidia Wilczewski
United States
Grading comment
Dzięki serdeczne, ten link bardzo mi pomógł, chodzi o zdolność koparki do nagarniania na lemiesz. Czyli może być powierzchnopwego.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5możliwość/zdolność zbierania powierzchniowego
Maria Lidia Wilczewski
4disponibility - dostępność
Marcin Walecki


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
disponibility - dostępność


Explanation:
O ile w zapytaniu była literówka, to takie jest znaczenie słowa właściwego.
A jeżeli literówki nie było to w całym googlu takiego słowa nie ma :)

Marcin Walecki
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
możliwość/zdolność zbierania powierzchniowego


Explanation:
Powinno być: dustpan ability - allowing the operator to ‘dustpan’, enhancing levelling and cleaning operations with the machines

Maria Lidia Wilczewski
United States
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dzięki serdeczne, ten link bardzo mi pomógł, chodzi o zdolność koparki do nagarniania na lemiesz. Czyli może być powierzchnopwego.