KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

power/weight ratio (kW/kg)

Polish translation: stosunek mocy (silnika) do ciężaru


12:51 Aug 9, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: power/weight ratio (kW/kg)
na dowodzie rejesracyjnym, co to takiego
ania
Polish translation:stosunek mocy (silnika) do ciężaru
Explanation:
Przy masie własnej samolotu równej 2724 kg (6000 funtów) stosunek mocy do ciężaru
wypada lepiej niż dla myśliwca Mustang z drugiej wojny światowej ...
www.devcoair.pl/bezp_pilatus.php
Selected response from:

bartek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1stosunek mocy do masy własnejMarek Daroszewski (MrMarDar)
4stosunek mocy (silnika) do ciężaru
bartek


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
power/weight ratio (kw/kg)
stosunek mocy (silnika) do ciężaru


Explanation:
Przy masie własnej samolotu równej 2724 kg (6000 funtów) stosunek mocy do ciężaru
wypada lepiej niż dla myśliwca Mustang z drugiej wojny światowej ...
www.devcoair.pl/bezp_pilatus.php

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 356

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Marek Daroszewski (MrMarDar): załamałem się.... znowu ten ciężar :-(
17 mins
  -> Nie nauczysz starego ... :-)))) Wiem :-)

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
power/weight ratio (kw/kg)
stosunek mocy do masy własnej


Explanation:
http://kpp-ketrzyn.w.interia.pl/nowe_wzory.html
P.3 - rodzaj paliwa,
Q - stosunek mocy do masy własnej (w kW/kg); dotyczy motocykli i motorowerów,
S.1 - liczba miejsc siedzących, włączając siedzenie kierowcy,


http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&q="stosunek mocy ...

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 221

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
48 mins