KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

low powered vehicle

Polish translation: pojazd z silnikiem o małej mocy/pojazd wolnobieżny


21:33 Aug 9, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: low powered vehicle
The Safety of Cycles and Low Powered Vehicles
Regulations, 2004

"Components" are any of those devices, which form part of the Low Powered Vehicle, the malfunction or failure of which would result in either the vehicle not functioning as intended
Wojciech Wołoszyk
Poland
Polish translation:pojazd z silnikiem o małej mocy/pojazd wolnobieżny
Explanation:
Chodzi raczej o motorowery, wózki inwalidzkie, skutery, itp. pojazdy. Jeśli tekst dotyczy przepisów bezpieczeństwa drogowego, to najbliższy będzie chyba:
pojazd wolnobieżny - pojazd silnikowy, którego konstrukcja ogranicza prędkość jazdy do 25 km/h, z wyłączeniem ciągnika rolniczego
http://www.pomar.serwus.pl/podstrony/brd/kodex1.htm
Jeśli aspekt jest bardziej techniczny, to pojazd z silnikiem o małej mocy
http://www.brzozuch.internetdsl.pl/jacomoto/mikrosamochody03...
http://www.wojciechharzowski.webpark.pl/hisrozmot.html

Selected response from:

Jabberwock
Poland
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2pojazd z silnikiem o małej mocy/pojazd wolnobieżny
Jabberwock
3o niskim poborze mocyMarek Daroszewski (MrMarDar)
3wydajne energetycznie/lidia ausbrook


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wydajne energetycznie/


Explanation:
osczedzajace energie, wydajne o niskim zasilaniu
Pojazdy uzywajace alternatywnych srodkow energi wodoru, elektrycznosci itp. o bardzo niskim poziomie emisji spalin

... The fruit of the research is the new BMW 750hL hydrogen powered vehicle. ... the atmosphere,
while hydrogen is liquefied and stored at a very low temperature
... The fruit of the research is the new BMW 750hL hydrogen powered vehicle. ... the atmosphere,
while hydrogen is liquefied and stored at a very low temperature

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 32 mins (2004-08-09 23:06:25 GMT)
--------------------------------------------------

albo tez pojazdy alternatywne

i penetracji rynku przez pojazdy alternatywne ... co najmniej 50 mln zł nisko oprocentowanych
pożyczek


    www.bmwworld.com/models/750hl.htm - 13k
    www.bath.ac.uk/~en0mjy/ - 6k - Cached - Similar pages
lidia ausbrook
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
pojazd z silnikiem o małej mocy/pojazd wolnobieżny


Explanation:
Chodzi raczej o motorowery, wózki inwalidzkie, skutery, itp. pojazdy. Jeśli tekst dotyczy przepisów bezpieczeństwa drogowego, to najbliższy będzie chyba:
pojazd wolnobieżny - pojazd silnikowy, którego konstrukcja ogranicza prędkość jazdy do 25 km/h, z wyłączeniem ciągnika rolniczego
http://www.pomar.serwus.pl/podstrony/brd/kodex1.htm
Jeśli aspekt jest bardziej techniczny, to pojazd z silnikiem o małej mocy
http://www.brzozuch.internetdsl.pl/jacomoto/mikrosamochody03...
http://www.wojciechharzowski.webpark.pl/hisrozmot.html



Jabberwock
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: ale tylko do małej mocy :-) wolnobieżny nie musi mieć małej mocy (choćby walec drogowy czy dźwig samobieżny)
1 hr
  -> wiem, dlatego dałem rozróżnienie... niestety, zakresy znaczeniowe się nie pokrywają

agree  Andrzej Mierzejewski: za leffem
17 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
o niskim poborze mocy


Explanation:
Przepisy w sprawie bezpieczeństwa rowerów i pojazdów
o niskim poborze mocy
z 2004 r
z tej strony:
http://europa.eu.int/comm/enterprise/tris/pisa/app/search/in...
mozna pobrac ponizszy pliki, w ktorym tak to zostalo przetlumaczone...
polski:
http://europa.eu.int/comm/enterprise/tris/pisa/cfcontent.cfm...
i angielski:
http://europa.eu.int/comm/enterprise/tris/pisa/cfcontent.cfm...

pragne zaznaczyc, ze nie ponosze odpowiedzialnosci za ew. bledne tlumaczenie, ale tak to zostalo napisane....

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 221